به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

اچ‌ پی از لپ‌ تاپ‌ های مبتنی بر ویندوز 10 اس رونمایی کرد

چندین پیش در جریان کنفرانس Microsoft EDU، مایکروسافت از رقیب Chrome OS با نام  Windows 10 S یا ویندوز 10 کلاود، رونمایی کرد. نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت بسیار سبک و امن است و اپلیکیشن‌ها را در حالت sandbox اجرا می‌کند که دیگر نیازی به سخت‌افزار گران‌قیمت ندارد. از جمله لپ‌ تاپ‌ های مبتنی بر ویندوز 10 اس، لپ‌ تاپ‌های اچ‌ پی است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

شرکت مایکروسافت در این کنفرانس اعلام کرد که لپ‌ تاپ‌هایی چون ایسر، ایسوس، دل، فوجیتسو، اچ‌ پی، سامسونگ و توشیبا، همگی در حال توسعه‌ی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 10 اس هستند.

لپ‌ تاپ‌ های مبتنی بر ویندوز 10 اس اچ پی
همچنین مایکروسافت قصد دارد با لپ‌ تاپ‌های ارزان قیمت مبتنی بر ویندوز 10، جای گوگل و سیستم عامل کروم را در مدارس بگیرد.
لپ‌ تاپ‌های جدید و ارزان قیمت مایکروسافت مبتنی بر ویندوز 10 اس، با در نظر گرفتن این نکته که قرار است اولین دستگاه ویندوزی یک کودک یا نوجوان باشند، طراحی شده‌اند و همچنین به دلیل نحوه‌ی استفاده‌ی نه‌چندان ملایم دانش‌آموزان، از طراحی بسیار محکمی برخوردار هستند.

در ادامه با ویژگی‌های لپ‌ تاپ‌های اچ‌ پی مبتنی بر ویندوز 10 اس بیشتر آشنا شوید:

HP ProBook x360 Education Edition

لپ‌ تاپ پروبوک ایکس 360 اچ‌پی، از جمله لپ‌ تاپ‌های مبتنی بر ویندوز 10 اس است که نسخه‌ی مجهز به کروم او اس آن از هم‌اکنون در بازار عرضه می‌شود. این لپ‌ تاپ ۱۱.۶ اینچی از پردازنده‌ی ۱.۱ گیگاهرتزی سلرون N3350 اینتل استفاده می‌کند. همچنین مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع SSD است. لپ‌ تاپ پروبوک ایکس 360 با استفاده از طراحی خاص لولا، قابلیت چرخش صفحه در زوایای مختلف را دارد.
این لپ‌ تاپ طبق اطلاعات سایت مایکروسافت از هم‌اکنون با قیمت ۲۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است.

لپ‌ تاپ‌ های مبتنی بر ویندوز 10 اس اچ پی

HP Stream 11 Pro

شرکت اچ‌ پی برای لپ‌ تاپ استریم 11 پرو، از یک نمایشگر ثابت و صفحه‌ی غیر لمسی بهره برده است. مشخصات فنی این لپ‌ تاپ نیز به جز صفحه‌ی نمایش و پردازنده‌ی ۱.۶ گیگاهرتزی سلرون N3060 اینتل، مانند پروبوک ایکس 360 است.

لپ‌ تاپ HP Stream 11 Pro که از جمله دستگاه‌های ارزان قیمتی است که مایکروسافت وعده‌ی آن‌ها را در کنفرانس خود داده بود، از هم‌اکنون با قیمت ۱۸۹ دلار در دسترس است.

لپ‌ تاپ‌ های مبتنی بر ویندوز 10 اس اچ پی

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید این سری از لپ تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند.
مشاوره و خرید لپ تاپ
post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا