به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

پردازش قدرتمند و امنیت بالا با سرورهای نسل 10 اچ پی

نسل دهم سرورهای HPE برای استفاده در هر محیط فناوری اطلاعات، از ابر گرفته تا کانتینری، با گزینه‌های بی‌شمار و پیکربندی‌های انعطاف‌پذیری طراحی شده‌اند. سری سرورهای Gen10 شرکت Hewlett Packard Enterprise علاوه‌بر امنیت بالا، روی عملکرد و مقیاس‌پذیری این سرورها نیز تمرکز دارد. با این حال، نسل دهم سرورهای این کمپانی از مزایای بیش‌تری نسبت به نسل‌های پیشین برخوردار است.  

بنابر بررسی‌های صورت گرفته توسط سرویس خبری فالنیک، در بین سرورهای نسل 10 این کمپانی، سرورHPE ProLiant DL380 Gen10 یکی از بهترین مدل‌های این نسل است. این سرور با ویژگی‌های قدرتمندی که ارائه می‌دهد، نیازهای هر محیط فناوری اطلاعاتی را برآورده می‌کند.

DL380 نسل 10 اچ‌پی می‌تواند به عنوان یک فایل سرور عمل کند و به بخشی از cloud تبدیل شود. این سرور همچنین قادر به ذخیره‌سازی تمامی برنامه‌های پایگاه داده (Big Data) و مدیریت سایر عملیات پردازشی است. پردازنده 10 هسته‌ای Intel Xeon و اسلات‌های سه‌گانه GPU سبب می‌شود تا ProLiant DL380 Gen10 بتواند به انجام برنامه‌های ابررایانه‌ای که به شتاب GPU وابسته هستند، کمک کند.

تضمین امنیت با ویژگی Silicon Root of Trust

Silicon Root of Trust یکی از نوآورانه‌ترین ویژگی‌های سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 است. با هر بار روشن شدن سیستم، بین اجزای مختلف و میان‌افزار مجموعه‌ای از بررسی‌های اعتبارسنجی را انجام می‌شود. این راه‌اندازی به سرور اجازه می‌دهد تا بررسی و تایید کند که هیچ تغییری در مؤلفه‌ها یا سایر موارد، در کد راه‌اندازی انجام نشده‌است. در واقع، با DL380، میلیون‌ها خط کد میان‌افزار پیش از فعال شدن سیستم‌عامل اجرا می‌شوند.

HPE محافظت از داده‌ها را هنگام فعالیت DL380 نیز ادامه می‌دهد. این محافظت توسط ویژگی Run-Time Firmware Validation فعال شده‌است و می‌تواند به صورت اختیاری روی سرورهای ProLiant نصب شود تا هر 24 ساعت یک بار چک‌های بوت آپ را اجرا ‌کند. HPE این سطح از حفاظت را Silicon Root of Trust می‌نامد که باعث می‌شود سرور در برابر تهدیداتی مانند روت کیت‌ها ضد هک باشد.

اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم، ویژگی Silicon Root of Trust سرور را غیرقابل هک نمی‌کند و برنامه‌های در حال اجرا همچنان در معرض خطر هستند. اما از هک شدن خود سرور از طریق وارد کردن کد یا نصب اجزای ناسازگار، جلوگیری می‌کند. امنیت بالای سرورهای نسل 10 اچ‌پی یکی از بزرگ‌ترین مزایای آن‌ها محسوب می‌شود که می‌تواند سازمان‌ها را در برابر حملات سایبری ایمن کند.

خرید سرور hp در فروشگاه فالنیک
فروش سرور hp در فالنیک با گارانتی معتبر و مشاوره رایگان تخصصی انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت سرور hp و خرید سرور hp از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
خرید سرور hpتماس تلفنی

منبع: fedtechmagazine

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا