به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

اچ پی نوت بوک های جدید Omen خود را گسترش می‌دهد

به تازگی کمپانی اچ پی اعلام کرده است که قصد دارد در راستای افزایش سهم خود از بازار نوت‌بوک‌های مخصوص بازی در هند، جدیدترین سری از محصولات OMEN با مدل‌های Omen 15 و Omen 17 را بیش از پیش گسترش دهد.

این دو مدل نوت بوک، از آخرین نسل کارت‌های گرافیک GTX سری 10 انویدیا پشتیبانی می‌کند. همچنین مجهز به نمایشگرهایی با رزولوشن بالا و پشتیبانی از تکنولوژی G-Sync برای افزایش نرخ نوسازی یا Refresh Rate بوده و به لطف پنل ویژه‌ای که در آن تعبیه شده است، به راحتی می‌توان رم و فضای ذخیره سازی در آن‌ها را ارتقا داد.

Anurag Arora رئیس بخش کامپیوترهای شخصی شعبه هند اچ پی گفته است:

سری اومن در حال حاضر یکی از رو به رشدترین برندهای بزرگ سیستم‌های گیمینگ می‌باشد. گیمرها و فعالان عرصه ورزش‌های الکترونیک همواره به دنبال جالب‌ترین، نوآورانه‌ترین و قدرتمندترین محصولات موجود در بازار هستند که البته بتواند از لحاظ طراحی نیز آن‌ها را راضی کند. ما با نوسازی خط تولید نوت‌بوک‌های سری اومن، چه از لحاظ طراحی و مهندسی و چه از لحاظ عملکرد، سعی در تأمین خواسته این دسته از کاربران داریم.

سری جدید نوت‌بوک‌های اومن HP به همراه پردازنده‌های چهار هسته‌ای نسل هفتم اینتل Core روانه بازار شده‌اند. این تراشه در زمینه پردازش خام محاسبات مورد نیاز در بازی‌های چند نفره‌ بزرگ، مولتی تسکینگ حرفه‌ای و کمک به پردازنده گرافیکی برای اجرای هر چه بهتر بازی‌های مختلف مربوط به ورزش‌های الکترونیک، عملکرد بسیار خوبی دارد.

نوت بوک های جدید Omen اچ پی

از دیگر ویژگی‌های این نوت بوک ها می‌توان به فن‌های خنک کننده دوگانه بسیار باکیفیت و با عملکرد بالا اشاره کرد که با انتقال مناسب گرمای تولیدی، احتمال بروز مشکل به علت گرم شدن بیش از حد را در حین انجام بازی‌های سنگین به حداقل می‌رساند.

همچنین این نوت بوک ها دارای صفحه کلید با نور پس زمینه هستند و امکان انتخاب رنگ نور آن نیز از بین سه گزینه مختلف وجود دارد. کلیدهای WASD که بیشترین کاربرد را در بازی‌ها دارند، با علامت‌های قرمز و نور پس زمینه سفید به طور کامل مجزا شده‌اند تا شناسایی آن‌ها در میانه بازی به آسانی امکان‌پذیر باشد. کلید‌های جهت نما نیز در اندازه کامل خود طراحی شده‌اند تا احتمال فشرده شدن تصادفی آن‌ها را به حداقل برساند.

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
گر بدنبال لپ تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید این سری از لپ تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند.
مشاوره و خرید لپ تاپ
post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا