به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

لپ تاپ HP Envy x360 اولین میزبان پردازنده Bristol Ridge

اچ پی قرار است لپ تاپ Envy x360 خود را با پردازنده نسل هفتم شرکت AMD  که “Bristol Ridge” نام دارد، وارد بازار کند. مدل لپ تاپ 15.6 اینچی Envy x360 اچ‌پی، با هر دو چیپ Intel و AMD به بازار عرضه خواهد شد.

اچ پی پیش از این، لپ تاپ هیبردی مدل Envy x360 خود را با صفحه نمایش 15.6 اینچ به بازار معرفی کرد، حالا این شرکت در نظر دارد پردازنده جدید AMD FX 9800P بر روی این لپ تاپ قرار دهد.

FX 9800P بخشی از خط تولید چیپ‌های “نسل هفتم” شرکت AMD است، که نام دیگر آن “Bristol Ridge” است و هفته گذشته توسط این شرکت معرفی شد.

پردازنده‌های FX سریعترین پردازنده‌های این شرکت هستند که می‌توان از آنها برای گیمینگ (بازی) استفاده کرد که کاربران با ترکیب این پردازنده با چیپ‌های گرافیکی Radeon R7 یا R5، کیفیت بالای بازی‌های آنلاین را تجربه خواهند کرد. آینده خط تولید Bristol Ridge شامل چیپ‌های کندتر سری A هم خواهد بود. شرکت AMD در نظر دارد این پردازنده را در نمایشگاه Computex امسال (31 می تا 4 جوئن) به طور رسمی به بازار معرفی کند.

لپ تاپ Envy x360 اچ پی دارای طول عمر باتری 11 ساعته و تا 2 ترابایت فضای هارددیسک و یا 265 گیگابایت SSD است. این لپ تاپ تنها 18.8 میلیمتر ضخامت دارد، که یک سایز عالی برای جایگزینی با کامپیوترهای رومیزی است.

پردازنده‌های FX شرکت AMD گرافیک بهتری نسبت به پردازنده‌های اینتل ارائه می‌دهند، و ویدئوها و بازی‌های 4K را با کیفیت بسیار بالایی اجرا می‌کنند. در کارهای گرافیکی AMD بهتر از اینتل شناخته شده است.

لپ تاپ HP Envy x360

شرکت AMD ادعا می‌کند که چیپ‌های Bristol Ridge، 40 درصد سریع‌تر از پردازنده‌های مخصوص لپ تاپی است که در سال‌های اخیر تولید شده است، بنابراین کاربران می‌توانند انتظار عملکرد بهتری از آن داشته باشند.

پردازنده Bristol Ridge برای استفاده در لپ تاپ‌های فوق نازک، لپ تاپ‌های هیبریدی، کامپیوترهای رومیزی all-in-one طراحی شده‌اند و لپ تاپ HP Envy x360 اولین سیستمی است که در ساخت آن از این پردازنده استفاده شد.

شرکت AMD، پیش از این با تولید پردازنده نسل ششم خود با نام Carrizo توانست با Broadwell شرکت اینتل در رقابت بماند اما آیا Bristol Ridge در رقابت با Skylake اینتل پیروز می‌شود یا شکست می‌خورد؟

لپ تاپ‌های 360 درجه HP ENVY با پردازنده AMD

منبع: PCword.com
مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ‌تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید؛ این سری از لپ‌تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند. برای آشنایی با انواع لپ‌تاپ‌های اچ پی و یا دریافت مشاوره و خرید روی دکمه زیر کلیک کنید.
مشاوره و خرید لپ تاپ
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا