به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

نشست خبری فالنیک (ایران اچ پی) در نمایشگاه الکامپ

فالنیک به عنوان تامین کننده تجهیزات و خدمات مورد نیاز بیش از 7000 سازمان و ارگان دولتی و شرکتهای صنعتی،  تلاش و سرمایه گذاری در خصوص ارائه محصولات اصلی و ارائه خدمات پس از فروش در سطح استانداردهای بین المللی به مشتریان محصولات برند اچ پی و ارائه گارانتی محصولات IT در بازار ایران است.

در حاشیه نمایشگاه بین المللی الکامپ بیست و دوم، کنفرانس مطبوعاتی مدیران شرکت فالنیک (ایران اچ پی) برگزار شد. در این مراسم آقای مهندس بشیرنژاد مدیرعامل و آقای مهندس موسویان مدیر فروش شرکت فالنیک به تشریح دیدگاه های خود پرداختند.

نشست خبری فالنیک (ایران اچ پی) در نمایشگاه الکامپ

آقای بشیرنژاد ضمن معرفی شرکت فالنیک به عنوان تامین کننده تجهیزات و خدمات مورد نیاز بیش از 7000 سازمان و ارگان دولتی و شرکتهای صنعتی، به تلاشها و سرمایه گذاریهای انجام شده در خصوص ارائه محصولات اصلی و ارائه خدمات پس از فروش در سطح استانداردهای بین المللی به مشتریان محصولات برند اچ پی اشاره کردند و به تشریح موضوع ساماندهی شرکتهای ارائه کننده گارانتی محصولات IT در بازار ایران پرداختند.

دراین خصوص ایشان به تلاشهای اتحادیه فناوران رایانه در جهت ایجاد سازوکار قانونی برای ساماندهی به وضع موجود ارائه خدمات گارانتی پرداختند و اعلام کردند پیش از اجرای طرح ساماندهی توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان بیش از 2500 شرکت و واحد صنفی بدون داشتن زیر ساختهای لازم اقدام به ارائه کارت گارانتی نموده بودند که این امر موجب بروز مشکلات زیاد برای مصرف کنندگان این محصولات و در نتیجه سلب اعتماد عمومی شده بود. وی افزود از سال 94 با نظارت کارشناسان کمیسیون خدمات پس از فروش اتحادیه فناوران رایانه و براساس اساسنامه مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، شرکتها و واحدهای صنفی متقاضی، مورد بررسی قرار میگیرند و درصورت داشتن شرایط مورد نیاز و امکانات لازم موفق به اخذ مجوز خدمات پس از فروش می شوند. شرکت فالنیک با توجه به سرمایه گذاری ویژه ای که در حوزه گسترش و تجهیز واحد خدمات پس از فروش خود انجام داده بود، جزء اولین شرکت هایی بود که موفق به اخذ این مجوز گردید. تا کنون 45 شرکت و واحد صنفی در حوزه محصولات IT دارای این مجوز هستند.

این اقدام که توسط اتحادیه فناوران رایانه انجام گرفت حرکت خوبی در راستای بازگرداندن اعتماد مصرف کنندگان به گارانتی در بازار IT می باشد و مصرف کنندگان می توانند با خیال راحت نسبت به پشتوانه گارانتی محصولات اقدام به خرید آنها کنند. این مجوز که عمدتا به شرکتهای بزرگ و قدرتمند اعطا شده است، اصالت کالا را نیز تضمین می کند و این اطمینان را به مصرف کنندگان می دهد که کالای با اصالت خریداری می کنند و از تقلبها و دستکاری های سابق که در بازار IT وجود داشت در امان خواهند بود.

در ادامه ایشان افزودند که در حال حاضر بین شرکتهایی که موفق به اخذ مجوز گارانتی در حوزه محصولات اچ پی شده اند، شرکت فالنیک تنها شرکتی است که کل سبد محصولی اچ پی شامل ماشینهای اداری، رایانه های شخصی و محصولات شبکه و ذخیره سازی  را تحت پوشش گارانتی خود دارد و به عنوان مرجع اصلی محصولات اچ پی به شمار می آید.

ویدئوی نشست خبری فالنیک (ایران اچ پی) در حاشیه نمایشگاه الکامپ

 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا