به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

رونمایی فالنیک (ایران اچ پی) از سرورهای نسل 10 اچ پی

سرورهای نسل 10 اچ پی

به تازگی شرکت فالنیک (ایران اچ پی) از جدیدترین سرورهای سبد محصولات خود، سرورهای نسل 10 اچ پی، به عنوان امن‌ترین و پرقدرت‌ترین سرورهای حال حاضر دنیا رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید ویدیویی از مشخصات این سرورها را مشاهده کنید.

سرورهای G10 اچ پی در مقایسه با نسل‌‌های پیشین خود، تغییرات بسیاری داشته که از جمله آن می‌توان به امنیت بالا، پیشرفت زیرساخت‌های نرم‌افزارمحور، انعطاف‌پذیری و چابکی بیشتر در کسب‌وکارها اشاره کرد.

به گفته مسئولان شرکت فالنیک (ایران اچ پی) شروع قیمت برای مدل DL380 G10 از 15 میلیون تومان خواهد بود.

هم اکنون فالنیک (ایران اچ پی)، سرورهای نسل 10 و نسل 9 اچ پی را با ضمانت اصالت کالا و همراه با گارانتی معتبر ایران اچ پی ارایه می‌کند. همچنین علاوه بر 2 سال گارانتی معتبر؛ فالنیک 1 سال پوشش کامل حوادث، حمل و نصب رایگان در تهران و یک بار جنرال سرویس رایگان نیز بر روی سرورهای خود عرضه می‌کند.

لازم به ذکر است که ایران اچ پی با دارا بودن شرایط استاندارد و مورد درخواست سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان موفق به اخذ مجوز ارائه گارانتی محصولات اچ پی در ایران شده است.

 

 

مشاوره و خرید سرور در فالنیک
فالنیک با دارا بودن سبد کاملی از سرورهای اچ پی و تنها دارنده گارانتی رسمی و معتبر سرور اچ پی در ایران، آماده خدمت‌رسانی جهت مشاوره، فروش و پشتیبانی به مشتریان است. شما می‌توانید قبل از خرید، از کارشناسان فالنیک، مشاوره بگیرید.
مشاوره و خرید سرور
4.1/5 - (19 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

  1. من خودم از طرفدارهای سرسخت سرورهای اچ پی هستم و هنوز با سرور اچ پی نسل 4 که در سال 1384 خریدم دارم کار میکنم ، از اون سال تا حالا 24 ساعته روشنه و آخ نگفته !!!

  2. بسیار جالبه که فالنیک جدیدترین و بهترین تکنولوژی سرور موجود دنیا را به این سرزمین میاره.
    امیدوارم همیشه موفق باشید
    ایرانی شایسته بهترین ها است

دکمه بازگشت به بالا