به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

فالنیک ( ایران اچ پی) از سرویس جدید خود به نام آچارباز رونمایی کرد

فالنیک ( ایران اچ پی) از آچارباز رونمایی کرد

مدیر عامل شرکت فالنیک (ایران اچ پی) سال گذشته در حاشیه نمایشگاه الکامپ 1395، از ارائه دو سرویس جدید خود خبر داده بود. حال این دو سرویس به نام آچارباز (سامانه درخواست اینترنتی سرویس کار) و پرینت فید (سامانه جستجو و خرید اینترنتی کارتریج)، به خدمات فالنیک اضافه شده و در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است.

غلامحسین بشیرنژاد، مدیرعامل شرکت فالنیک (ایران اچ پی) در رابطه با راه‌اندازی سرویس آچارباز گفت:

” هرکسی در خانه یا محل کار خود حتما با مواردی برخورد داشته که نیازمند یک سرویسکار برای تعمیر دستگاه‌های خود بوده است. در این زمینه همانطور که از سال گذشته در نمایشگاه الکامپ برنامه‌ریزی و اعلام کرده بودیم، با توجه به تجربه چندین ساله‌ی فالنیک در زمینه خدمات، در حال راه‌اندازی سرویسی بوده‌ایم که بتواند این نیاز مهم بازار را به طور گسترده مرتفع کند. از طرفی فالنیک، با دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان از سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اسفند سال 95 رسالت بزرگی برای ارائه خدماتی برتر در این زمینه برای خود قائل است. “

به گفته مدیر عامل فالنیک، سرویس آچارباز در فاز اول کار خود در تهران شروع به کار کرده است که در ادامه در سراسر ایران، برای درخواست‌دهندگان خدمات، تعمیرکاران و سرویسکاران متخصص اعزام می‌کند. همچنین مهم‌ترین قابلیت فنی این سامانه، ساختاری است که برای آموزش و انتخاب سرویسکاران و سپس نظارت بر کار آنها توسط فالنیک تهیه شده است. چرا که سیاست آچارباز اعزام کارشناس متخصص است و نه دلالی خدمات. آچارباز بعد از اتمام خدمت، از مشتریان خود نظرسنجی کرده و نسبت به آن پاسخگو خواهد بود. این جریانی است که بدلیل هزینه‌های پرسنلی بالا در بسیاری از اپلیکیشن‌های مشابه رعایت نمی‌شود! اما این امر در سامانه آچارباز بدلیل توان فالنیک از منظر مالی و تجربه‌ای، همواره در اولویت است.

فروش انواع پرینتر و ماشین های اداری در فالنیک
پرینترها یکی از دستگاه های جانبی کامپیوتر هستند که امروزه کاربرد بسیاری در انجام کارهای روزمره دارند. هریک از مردم استفاده های خاصی از پرینترها دارند، با انتخابی هوشمندانه می‌توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید، پس همین حالا شروع کنید:
مشاوره و خرید پرینتر

فالنیک ( ایران اچ پی) از آچارباز رونمایی کرد

این شرکت نیز همزمان با رونمایی از سرویس آچارباز، از سامانه‌ی جدید دیگری به نام پرینت فید رونمایی کرد که فعالیت آن، فروش کارتریج و مواد مصرفی پرینتر از برندهای معتبر اچ پی، کنون، سامسونگ، اپسون و … است که با مزایایی چون ضمانت بهترین قیمت، گارانتی 6 ماهه کارتریج‌ها، ارسال رایگان و  انواع طرح‌های تخفیفات، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است.

فالنیک ( ایران اچ پی) از آچارباز رونمایی کرد

شما علاقه‌مندان می‌توانید برای استفاده از سرویس آچارباز و درخواست تعمیرکار برای تعمیرات ماشین‌های اداری، شارژ کارتریج، تعمیرات لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی، تعمیرات و خدمات سرور و شبکه، تعمیرات لوازم صوتی و تصویری در محل، به آدرس www.A4baz.com مراجعه و درخواست خود را ثبت و یا از طریق ربات تلگرامی به آدرس @A4bazbot همین الان و خیلی سریع اقدام کنید.

همچنین برای دسترسی به خدمات پرینت فید، می‌توانید به سایت پرینت فید، به آدرس www.printfeed.org مراجعه و از اعتبار هدیه 15000 تومانی برای خرید اول آن استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه
5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا