به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

تحول تورنمنت RYDER CUP: گفتگو با مایکل کول درباره جام رایدر ۲۰۲۳

جام راید با HPE

تبدیل یک منظره باستانی رومی به یک زمین بازی تجربی نسل بعدی

بطوریکه فراهم کردن آخرین تجربیات جذاب برای هر رویداد ورزشی برجسته کافی چالش برانگیز نبود، تشکیل‌دهندگان جام رایدر سال ۲۰۲۳ این کار را در منطقه روستایی رومی بر روی زمین گلف استادیومی به مساحت ۳۵۰ اکر (۱۴۲ هکتار) با قلعه‌ای بازسازی شده از قرن ۱۱ در باشگاه گلف و کانتری مارکو سیمونه به اجرا درآوردند.

از تامین عملکرد در زمین، امکان خریدهای سریع و ایمن در کلوپ‌ها تا پشتیبانی از جریان زنده از طریق برنامه موبایل، سازمان‌دهندگان جام رایدر ۲۰۲۳ با HPE همکاری کرده‌اند تا شبکه‌ای ادغامی نوآورانه از HPE Aruba Networking به همراه ۵G خصوصی و وای‌فای را با قابلیت‌های بسیار امن جدید، پوشش گسترده‌تر و تجربیات بهبودیافته ارائه دهند. علاوه بر این، سازمان‌دهندگان از پلتفرم edge-to-cloud HPE GreenLake استفاده می‌کنند که شامل HPE Aruba Networking Central و داشبورد جدید HPE GreenLake برای پایداری است، به منظور مدیریت راهکار خود. این فناوری‌ها با هم، امکان اتصال، سرورها و ذخیره‌سازی را فراهم کردند که امکان جلوبردن نوآوری را فراهم کرد.

برای به دست آوردن دیدی درباره اینکه چگونه سازمان‌دهندگان جام رایدر از فناوری‌های HPE برای اتصال بیشتر و جذاب‌تر کردن رقابت نسبت به گذشته استفاده می‌کنند، با مایکل کول، مدیر فناوری اطلاعات گروه تور اروپا و رایدر کاپ اروپا، تماس گرفتم. در ادامه، برخی از برداشت‌های ما از این گفتگو را می‌توانید مشاهده کنید.

مایکل، آیا می‌توانید به ما کمی اطلاعات پایه در مورد جام رایدر و علت خاص بودنش در دنیای ورزش، ارائه دهید؟

یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان، جام رایدر، یک رقابت تیمی ۹۶ ساله بین بهترین گلفبازان حرفه‌ای اروپا و آمریکا است. این رقابت هر دو سال یکبار و در سه روز متوالی برگزار می‌شود. این رویداد مهارت‌های فیزیکی و ذهنی شرکت‌کنندگان را آزمایش می‌کند، بیش از ۲۵۰٬۰۰۰ تماشاگر در محل حضور دارد، به بیش از ۶۰۰ میلیون بیننده تلویزیونی در سراسر جهان پخش می‌شود و میلیون‌ها نفر از طریق برنامه موبایل ما به آن دسترسی دارند.

روش‌های در حال بهبود فناوری‌های دیجیتال مختلفی که راهکارهای HPE شما پشتیبانی می‌کند، چیست؟

در حوزه عملیاتی، ما به ردیابی ترافیک تماشاگران پرداختیم تا جریان را بهبود بخشیم، زمان‌های صف‌ها را کاهش دهیم و همکاران تجاری را قادر سازیم تا سریعاً انواع خدمات را ارائه دهند. برای شرکای رسانه‌ایمان، اطلاعات جوّی دقیق‌تری را با ردیابی و ضبط تا ۱۵ اندازه‌گیری هواشناسی مختلف هر سه ثانیه برای هر سوراخ، معرفی کردیم.

یک نوآوری دیگر که ما معرفی کردیم، دیوار هوش مصنوعی از کف تا سقف بود که برای مدیریت منابع داده‌های مختلف و به ما درکی از عملکرد تمام فناوری‌ها در حین رویداد فراهم می‌کرد.

با توجه به اینکه امسال تعداد زیادی پیشرفت معرفی کردید، بی‌تردید یک دید قوی برای آینده دارید. می‌توانید به ما یک نگاه کوتاه به آینده بیندازید و بگویید که چگونه قصد دارید رقابت متصل را به تحول بخشید؟

همانطور که گروه تور اروپا هر ساله چندین مسابقه حرفه‌ای برتر گلف را در سراسر اروپا برگزار، مدیریت و پخش تلویزیونی می‌کند، راهکارهای HPE GreenLake و HPE Aruba Networking برای نوآوری مداوم بسیار حیاتی خواهند بود زیرا ما اکنون دسترسی به یک طیف گسترده از قابلیت‌های جدید داریم.

به عنوان مثال، مسابقات ما معمولاً تنها برای تولید تلویزیونی، ۳۰۰ تا ۶۰۰ نفر را به محل برای تولید می‌کشانند. در آینده، می‌خواهیم بررسی کنیم چگونه می‌توانیم از فناوری برای مدیریت برخی از جنبه‌های تولید تلویزیونی به صورت دورکاری استفاده کنیم. علاوه بر ایجاد کارآیی‌ها که برای خط تولید تجاری ما بسیار ارزشمند است، تولید دورکاری هم به کارکنان پخشی کمک خواهد کرد، زیرا آن‌ها نیازی به سفرهای مکرر نخواهند داشت. به علاوه، این کار هم بهره‌وری زمینه‌ای است، زیرا ما به کاهش اثر کربن مرتبط با سفرها خواهیم پرداخت.

خرید سرور hp در فروشگاه فالنیک
فروش سرور hp در فالنیک با گارانتی معتبر و مشاوره رایگان تخصصی انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت سرور hp و خرید سرور hp از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
خرید سرور hpتماس تلفنی

منبع: HPE

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا