به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

ذخیره‌ساز (Storage) جدید Dell | آینده ذخیره‌سازی اشیاء

استوریج XF960

Dell Technologies نسخه 1.3 ObjectScale را معرفی کرده است، یک نوآوری نرم‌افزاری که آینده ذخیره‌سازی اشیاء را دوباره تعریف می‌کند. این آخرین نسخه به عنوان یک راه حل کاملاً یکپارچه و کلید در دست ارائه شده است و به شکل ObjectScale XF960، یک استوریج تمام فلش است که سرعت، پایداری و امنیت بی‌سابقه‌ای را برای معماری ذخیره‌سازی اشیا فراهم می‌کند.

ObjectScale یک ذخیره‌سازی کانتینری با کارایی بالا است که برای سخت‌ترین برنامه‌ها، هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل و … ساخته شده است.

Dell

ذخیره‌سازی اشیاء به سرعت تکامل یافته است و به عنوان فضای ذخیره‌سازی اولیه برای نیاز به حجم کاری با رشد بالا مانند تجزیه و تحلیل، هوش مصنوعی (AI) و توسعه برنامه‌های کاربردی مربوطه اهمیت پیدا کرده است. Dell ObjectScale، فضای ذخیره‌سازی کانتینری با کارایی بالا که برای خواسته‌های نسل بعدی ساخته شده است، به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا با عملکرد قدرتمند و امنیت در سطح سازمانی، نوآوری سریع‌تر انجام دهند.

تجربه ObjectScale با معرفی ObjectScale نسخه 1.3 به اوج جدیدی می‌رسد. عملکرد شگفت‌انگیز XF960 با جدیدترین فناوری‌های پایداری و بهره‌وری انرژی متعادل می‌شود. یک مثال عالی، فناوری Dell PowerEdge Smart Cooling است که از الگوریتم‌های حرارتی هوشمند و شاسی نوآورانه Smart Flow دل استفاده می‌کند تا سطح بهینه خنک‌کننده را در جایی که بیشتر مورد نیاز است هدایت کند. دستگاه جدید همچنین تراکم 2 برابری بالاتر از نسل قبلی، 3 گزینه مصرف انعطاف پذیر برای کاهش ضایعات و انتشار گازهای گلخانه‌ای، و خدمات حرفه‌ای جامع از جمله پاکسازی و تخریب داده‌ها را ارائه می‌دهد. ObjectScale اکنون به‌عنوان قدرتمندترین ابزار ذخیره‌سازی اشیاء جهان به‌صورت سفارشی در Kubernetes در دسترس است.

Kubernetes که با نام K8s نیز شناخته می‌شود، یک سیستم متن‌باز برای خودکارسازی استقرار، مقیاس‌بندی و مدیریت برنامه‌های کاربردی کانتینری است.

Kubernetes

ObjectScale انعطاف‌پذیری استثنایی را ارائه می‌دهد و به سازمان‌ها اجازه می‌دهد از نیازهای فعلی خود با پتابایت و فراتر از آن اندازه‌گیری کنند. مشتریان می‌توانند بین مدل‌های قیمت‌گذاری OpEx یا CapEx انتخاب کنند و تجربه‌ای یکپارچه مشابه خدمات ابری عمومی را ارائه دهند. راه‌حل نرم‌افزاری تعریف شده استوریج XF960 برای پردازش قوی در مراکز داده طراحی شده است.

قیمت استوریج
برای خرید یا دریافت قیمت استوریج در برندهای مختلف، کافی‌ست روی لینک کلیک کنید و لیستی از بهترین استوریج‌های موجود در بازار را مشاهده کنید. فالنیک خدمات مشاوره تخصصی برای خرید استوریج را نیز به شما عرضه می‌کند که کاملا رایگان است.
قیمت استوریجمشاوره تلفنی رایگان

منبع: technuter

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا