به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

سرورهای HP در لیست بهترین کنترل کننده‌های دامنه قرار گرفت

دامین کنترلر (Domain Controller) حافظه دیجیتال و دروازه احراز هویت کاربران در دامنه‌های مختلف است. Domain Controller مهم‌ترین جنبه امنیت سرور است و از شبکه در برابر حملات سایبری محافظت می‌کند. بر اساس گزارش سایت windowsreport، پنج مورد از سرورهای HP به عنوان برترین سرورهای کنترل کننده دامنه، از محبوبیت بالایی در بین شرکت‌ها و سازمان‌ها برخوردار هستند. در این گزارش خبری فالنیک، به بررسی این سرورها خواهیم پرداخت.

HP MicroServer Gen10

MicroServer Gen10 بهترین سرور کنترل کننده دامنه

بر اساس این گزارش، سرور HP MicroServer Gen10 به عنوان یک سرور مقرون‌به‌صرفه برای مشاغل کوچک، دفاتر خانگی و سایر محیط‌های کوچک، یکی از بهترین سرورهای کنترل دامنه محسوب می‌شود که نصب و استفاده از آن بسیار است. HP MicroServer Gen10 با پردازنده چهار هسته‌ای AMD Opteron X3421 با سرعت 3.4 گیگاهرتز و 2 هارد دیسک با ظرفیت 2 ترابایت، همراه با 16 گیگابایت رم ارائه می‌شود. همچنین به یک کنترلر مارول آنبرد SATA Raid نیز مجهز است.

از مزایای این سرور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقرون به‌صرفه و مناسب مشاغل کوچک
  • سخت افزار قدرتمند با فضای ذخیره‌سازی بالا
  • ابعاد کوچک

HP ProLiant ML30

HP ProLiant ML30 سرور مقرون‌به‌صرفه برای کنترل دامنه

HP ProLiant ML30 به عنوان مورد دوم در لیست بهترین سرورهای کنترل دامنه قرار گرفته است. این سرور سخت‌افزار قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه‌ای را برای مشاغل کوچکی که با سرعت در حال رشد هستند ارائه می‌دهد. HP ProLiant ML30 مجهز به پردازنده Intel Xeon E-2124 Quad Core با 32 گیگابایت رم و 8 ترابایت فضای هارد دیسک همراه است. این سرور همچنین با کارت‌های شبکه داخلی مجهز به آداپتور شبکه اترنت 1 گیگابایتی دو پورت ارائه می‌شود.

از مزایای این سرور کنترل دامنه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرور DC فشرده و مقرون به صرفه
  • CPU Intel Xeon با فضای ذخیره سازی زیاد
  • مجهز به کارت شبکه داخلی

HPE 870208-001 ProLiant MicroServer

HPE 870208-001 ProLiant MicroServer بهترین سرور کنترل کننده دامنه برای مشاغل کوچک

مشابه سایر سرورهای HP در این لیست، HPE 870208-001 ProLiant MicroServer نیز مناسب نیازهای شرکت‌های کوچک در حال رشد طراحی شده‌است. این سرور مقرون‌به‌صرفه دسترسی ساده‌ای به هارد دیسک، حافظه و اسلات‌های PCIe برای ارتقا و مدیریت آسان دارد. HPE 870208-001 ProLiant MicroServer به پردازنده AMD Opteron X3216 همراه با 8 گیگابایت رم و 1 ترابایت هارد مجهز شده‌است که می‌توانید با استفاده از اسلات‌های خالی، رم را تا 32 گیگابایت ارتقا دهید.

از مزایای این سرور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقرون به صرفه
  • پردازنده AMD Opteron
  • ارتقا آسان

HPE 873830-S01 ProLiant

HPE 873830-S01 ProLiant بهترین سرور کنترل کننده دامنه خانگی

HPE 873830-S01 ProLiant یکی دیگر از سرورهای خانگی و اداری مقرون به صرفه است که ارزش خرید بالایی دارد. این سرور به پردازنده AMD Opteron X3216 Dual-Core همراه با 8 گیگابایت رم مجهز شده‌است و حداکثر از 16 ترابایت فضای ذخیره سازی SATA پشتیبانی می‌کند.

از مزایای این سرور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقرون به صرفه برای Domain Controller
  • عملکرد خوب

HP ProLiant ML350 G10

ProLiant ML350 بهترین سرور کنترل دامنه با امنیت بالا

در این گزارش، HP ProLiant ML350 به عنوان پنجمین و آخرین نمونه از بهترین سرور کنترل دامنه معرفی شده است. این سرور قدرتمند برای کنترل از راه دور مشاغل کوچک و ادارات طراحی و از امنیت بالایی برخوردار است. HP ProLiant ML350 به پردازنده Intel Xeon Silver 4110 Octa-Core همراه با 16 گیگابایت رم DDR4 و 12 گیگابایت بر ثانیه کنترلر SAS مجهز شده‌است.

از مزایای این سرور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت بالا
  • پردازنده قدرتمند
  • فضای ذخیره‌سازی بالا

کنترل کننده دامنه، ایمنی شبکه را تضمین می‌کند و برای این منظور به یک سرور قدرتمند با امنیت بالا نیاز است. HP به عنوان دومین تولیدکننده سرور پس از Dell در جهان، توانسته‌است به رتبه نخست در این زمینه دست پیدا کند. هنوز اطلاعی در رابطه با عملکرد سرورهای نسل 11 این کمپانی در دسترس نیست و برای اطلاع از عملکرد و امنیت آن‌ها دست کم باید یک سال دیگر منتظر بمانیم.

خرید سرور hp در فروشگاه فالنیک
فروش سرور hp در فالنیک با گارانتی معتبر و مشاوره رایگان تخصصی انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت سرور hp و خرید سرور hp از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
خرید سرور hpتماس تلفنی
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا