به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
سرور و شبکه

راهنمای خرید سرور حسابداری + 6 مدل پیشنهادی

راهنمای خرید سرور حسابداری

خرید سرور حسابداری با وجود طیف گسترده‌ گزینه‌های موجود در بازار، می‌تواند چالش برانگیز باشد. سرورهای حسابداری باید از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قدرت لازم را برای پردازش حجم زیادی از اطلاعات و داده‌ها داشته باشند. همچنین از آنجایی که اطلاعات مهم‌ترین دارایی‌های هر شرکتی هستند، باید سرور حسابداری خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که امنیت اطلاعات شما نیز حفظ شود.

با توجه به این موارد تصمیم گرفتیم در این مقاله فالنیک به بررسی نکات مهمی که هنگام خرید سرور حسابداری باید به آن‌ها توجه کنید، بپردازیم. با نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم می‌توانید سرور مناسب حسابداری را منطبق بر نیازهای خود انتخاب کنید به طوری که امنیت داده‌های مالی شما نیز حفظ شود. پس اگر قصد خرید دارید این راهنمای خرید سرور حسابداری را از دست ندهید. با خواندن این مقاله، شما:

  • نکات مهمی را در مورد خرید سرور حسابداری یاد خواهید گرفت.
  • خواهید دانست که چه ویژگی‌هایی را باید هنگام انتخاب سرور حسابداری در نظر بگیرید.
  • می‌توانید سروری را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

اگر قصد خرید سرور hp مناسب حسابداری را دارید و می‌خواهید از قیمت سرور فیزیکی مطلع شوید، کافی‌ست با شماره 02154591915 تماس بگیرید تا قیمت روز و بهترین کانفیگ مناسب کسب‌وکارتان را دریافت کنید.

خرید سرور hp در فروشگاه فالنیک
فروش سرور hp در فالنیک با گارانتی معتبر و مشاوره رایگان تخصصی انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت سرور hp و خرید سرور hp از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
خرید سرور hpتماس تلفنی

راهنمای خرید سرور حسابداری؛ ویژگی های مهم

سرور حسابداری، سروری است که برای پردازش و ذخیره‌سازی اطلاعات مالی و حسابداری شرکت‌ها استفاده می‌شود. این نوع سرور‌ها اغلب برای پردازش اطلاعات حسابداری و مالی از جمله فاکتورهای فروش، پرداخت‌های مشتریان، هزینه‌های ماهانه و سالانه، حقوق و دستمزد کارکنان و غیره استفاده می‌شود.

برای این‌که سرور حسابداری به بهترین شکل عمل کند، باید مجهز به سخت‌افزارهای قدرتمند، فضای ذخیره‌سازی مناسب و سیستم‌عاملی باشد تا اجازه نصب نرم‌افزارهای ضروری را روی سرور بدهد.

سرورهای حسابداری قدرتمندتر و قابل اعتمادتر از سرورهای عادی هستند، زیرا باید حجم زیادی از داده‌های مالی را ذخیره‌سازی، پردازش و طبقه‌بندی کنند. به همین دلیل این سرورها باید برخی ویژگی‌های کلیدی زیر را داشته باشند:

امنیت بیشتر: سرورهای حسابداری باید از سرورهای عادی امن‌تر باشند و علاوه بر ویژگی‌های امنیتی رایج باید دیوارهای آتش و بسته‌های امنیتی روی آن‌ها نصب شده باشد تا هکرها موفق نشوند به‌راحتی به آن‌ها نفوذ کنند.

این سرورها باید راهکارهای قدرتمندی برای پشتیبان‌گیری از اطلاعات در اختیار شرکت‌ها قرار دهد تا مجرمان سایبری موفق نشوند به تحریف، سرقت یا خرابکاری اطلاعات بپردازند. با توجه به اهمیت اطلاعات حسابداری، هزینه‌های سرور حسابداری اغلب بیشتر از دیگر سرورهاست. به طور مثال، هنگام خرید این سرورها باید به هزینه‌های مربوط به لایسنس ابزارهای مدیریتی و همچنین نرم‌افزارهای حسابداری و مالی که قرار است روی سرور نصب شود، دقت کنید.

قابلیت اطمینان بیشتر: سرورهای حسابداری باید قابل اعتمادتر از سرورهای عادی باشند و اصل افزونگی در ارتباط با مؤلفه‌های کلیدی آن‌ها رعایت شده باشد تا خرابی برخی از مؤلفه‌های کلیدی مثل منبع تغذیه یا دیسک‌ها باعث توقف عملکرد آن‌ها نشود. در ارتباط با فضای ذخیره‌سازی جانبی، مهم است که از ریدهای 5، 6 یا در صورت لزوم ریدهای 50 یا 60 برای محافظت از داده‌ها استفاده کرد تا اطمینان حاصل شود در صورت خرابی یک یا دو دیسک‌، امکان بازیابی اطلاعات وجود دارد.

انعطاف‌پذیری بیشتر: یکی دیگر از مؤلفه‌های کلیدی سرورهای حسابداری، انعطاف‌پذیری بالاست، به این معنا که راحت‌ترین مکانیزم مقیاس‌بندی را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهند تا در صورت لزوم قادر به افزایش ظرفیت حافظه‌های اصلی و جانبی باشند یا حتی بتوانند پردازنده‌های دوم یا سومی را روی سرور نصب کنند.

راهنمای خرید سرور مالی
سرورهای حسابداری قدرتمندتر و قابل اعتمادتر از سرورهای عادی هستند، زیرا باید حجم زیادی از داده‌های مالی را ذخیره‌سازی، پردازش و طبقه‌بندی کنند.
پیشنهاد مطالعه

10 فاکتور مهم که هنگام خرید سرور مناسب حسابداری باید بدانید

هنگام انتخاب سرور مناسب حسابداری و امور مالی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ در بخش چند نکته مهم وجود دارد که در راهنمای خرید سرور حسابداری بیان می‌کنیم تا بتوانید سروری متناسب با نیازهای کاری خود خریداری کنید.

  1. نیازهای خود را مشخص کنید.
  2. انواع مختلف سرورها را بررسی کنید.
  3. بودجه خود را در نظر بگیرید.
  4. نظرات سایر کاربران را بررسی کنید.
  5. از یک مشاوره متخصص کمک بگیرید.
  6. سروری را انتخاب کنید که قابل ارتقا باشد.
  7. سروری را انتخاب کنید که از ویژگی‌های امنیتی خوبی برخوردار باشد.
  8. سروری را بخرید که از خدمات پشتیبانی خوبی برخوردار باشد.
  9. سروری را انتخاب کنید که بتواند حجم زیادی از داده‌های مالی را ذخیره کند.
  10. سروری که بتواند نرم‌افزارهای حسابداری سنگین را اجرا کند؛ انتخاب کنید.

با در نظر گرفتن این نکات، می‌توانید سرور مناسبی را برای نیازهای حسابداری خود انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب سرور حسابداری
برای انتخاب سرور مناسب کارهای حسابداری ، سروری را انتخاب کنید که بتواند نرم افزارهای سنگین حسابداری را اجرا کند.

پیشنهاد مطالعه

راهنمای خرید سرور حسابداری، لیست بهترین مدل‌ها

اکنون که تا حدودی با نکات کلیدی که هنگام خرید سرور مناسب حسابداری و نرم افزارهای مالی باید به آن‌ها توجه کنید، آشنا شدید؛ وقت آن رسیده تا به معرفی کانفیگ پیشنهادی و گزینه‌های برتری برویم که برای این منظور در دسترس قرار دارند.

1. سرور DL380 G10

این سرور یکی از پرفروش‌ترین سرورهای بازارهای داخلی و خارجی است که قابلیت‌های سخت‌افزاری سطح بالایی در اختیارتان قرار می‌دهد. سرور dl380 نسل 10، توانایی پشتیبانی از دو پردازنده مقیاس‌پذیر زئون اینتل را دارد که حداکثر 28 هسته پردازشی با فرکانس کاری 3.8 گیگاهرتز را به همراه 38.5 مگابایت کش در اختیارتان قرار می‌دهد تا مشکلی از بابت پردازش اطلاعات وجود نداشته باشد. اگر می‌خواهید بدانید کدام سرور اچ پی برای کسب و کار شما مناسب است؟ روی لینک بزنید.

این سرور در مجموع از 30 دیسک 2.5 اینچی یا به عبارت دقیق‌تر SFF پشتیبانی کند که دسترسی به چندین ترابایت حافظه جانبی را ارائه می‌کند که به‌راحتی جوابگوی نیازهای واحدهای حسابداری شرکت‌ها کوچک و بزرگ است.

راهنمای انتخاب سرور dl380 g10 برای حسابداری
سرور dl380 g10 به دلیل پشتیبانی از ظرفیت حافظه‌ بالا، پاسخگوی نیازهای شرکت های کوچک و بزرگ حسابداری است.

📌 موارد زیر از مهم‌ترین ویژگی‌های سخت‌افزاری این سرور مناسب امور حسابداری است:

– طراحی دو یونیتی
– پشتیبانی از فناوری HPE Persistent Memory  با امکان نصب تا 6 ترابایت حافظه اصلی
– 24 اسلات برای نصب حافظه‌های DDR4 با فرکانس 2666 یا 2933
– قابلیت نصب حافظه‌های NVDIMM (که البته در ارتباط با واحد حساب‌داری نیازی به این نوع حافظه‌ها نیست)
– قابلیت نصب 30 عدد دیسک SFF که در مجموع 72 ترابایت حافظه اصلی را پشتیبانی می‌کند
– امکان نصب دیسک‌های مبتنی بر رابط SAS با سرعت 12 گیگابیت بر ثانیه
– قابلیت نصب حداکثر 20 عدد دیسک NVMe ، دستیابی به ظرفیت 7.68 ترابایت
– پشتیبانی از فناوری Intelligent System Tuning
– امکان نصب منبع تغذیه با توان‌های 500، 800، 1600 وات
– 8 اسلات  PCIe برای نصب کارت‌های پیشرفته

🔸 با توجه به قابلیت‌های فوق‌العاده این سرور، می‌توانید آن را به همراه مشاوره رایگان از لینک زیر خریداری کنید:

2. سرور DL380 Gen10 SFF

سرورهای dl380 از گزینه‌های محبوب موجود در بازار هستند که تقریباً مورد توجه تمامی شرکت‌های بزرگ قرار دارند. این سرورها به دلیل قابلیت‌های پردازشی خوبی و قیمت مناسب، گزینه ایده‌آلی برای استقرار در بخش حسابداری سازمان‌ها هستند.

سرور DL380 Gen10 SFF به دلیل پشتیبانی از درایو‌های SFF ظرفیت ذخیره سازی بالایی را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد. از آنجایی که داده‌‌ها در فعالیت‌های مرتبط با امور مالی و حسابداری اهمیت بالایی دارد، این سرور گزینه مناسبی محسوب می‌شود. قدرت پردازش این سرور نیز بالاست و می‌توانید یکی از پردازنده‌های قدرتمند نسل اول و دوم اینتل زئون را برای پردازش داده‌های بزرگ خود با وجود این سرور انتخاب کنید.

3. سرور DL380 Gen10 12LFF

سرور HP DL380 Gen10 Standard 12LFF برای سازمان‌هایی طراحی شده‌است که به دنبال فضای ذخیره‌سازی مناسبی برای اطلاعات خود هستند و از طرفی نیاز دارند تا سرور فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها و پردازش اطلاعات را در زمان کوتاهی انجام دهد. شاسی فوق امکان نصب 12 دیسک LFF به علاوه 4LFF اختیاری میانی به همراه سه درایو SFF را ارائه می‌کند و در مجموع 19 محفظه برای نصب دیسک‌ها در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد.

📌 مشخصات فنی سرور فوق را در ادامه معرفی می‌کنیم:

– پشتیبانی از دو پردازنده مرکزی مقیاس‌پذیر زئون اینتل
– پشتیبانی تا 3 ترابایت حافظه اصلی DDR4 با فرکانس 2666 یا 2933 مگاهرتز
– پشتیبانی از فناوری HPE Persistent Memory با امکان نصب 6 ترابایت حافظه اصلی
– قابلیت نصب 20 عدد دیسک NVMe
– پشتیبانی از 311 ترابایت فضای جانبی
– طراحی دو یونیتی
– امکان استقرار منابع تغذیه با توان‌های 500، 800، 1600 وات

4. سرور DL360 G10

سرور DL360 G10 از سرورهای انعطاف‌پذیر اچ‌پی است که در مقایسه با دیگر سرورهای هم‌طراز خود قیمت مناسبی دارد. این سرور تک یونیتی که چند سالی است به بازار عرضه شده‌‌است، با وجود ورود برادران قدرتمند خود هنوز هم انتخاب اول شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که نیازمند سرور قدرتمندی هستند که قیمت مناسبی داشته باشد.

معرفی dl360 g10 در راهنمای خرید سرور حسابداری
اگر به فضای ذخیره سازی زیاد نیاز دارید اما می‌خواهید فضای کمی از رک را نیز اشغال کنید، سرور dl360 g10 گزینه مناسبی است.

این سرور به لطف پشتیبانی از پردازنده‌های مقیاس‌پذیر زئون اینتل عملکرد بهتری نسبت به سرورهای مشابه دارد و توان پردازشی مناسبی برای رسیدگی به درخواست‌های کاربران در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد. طراحی تک یونیتی این سرور باعث شده است تا فضای کمی را از رک سرور اشغال کند.

از ویژگی‌های فنی این سرور باید موارد زیر اشاره کنیم:

– پشتیبانی از دو پردازنده مقیاس‌پذیر نسل اول و دوم
– پشتیبانی از 3 ترابایت حافظه تصادفی DDR4 با فرکانس 2666 و2933 مگاهرتز
– دارای 24 اسلات حافظه اصلی
– پشتیبانی از فناوری HPE Persistent Memory (امکان نصب 6 ترابایت حافظه)
– پشتیبانی از 8 عدد دیسک SFF و 4 عدد دیسک LFF مبتنی بر رابط SAS با پهنای باند 12 گیگابیت بر ثانیه

👈 برای خرید این سرور و دریافت مشاوره رایگان روی لینک کنید:

5. سرور HP DL360 Gen10 SFF

اگر به سروری برای بخش حسابداری نیاز دارید که فضای ذخیره‌سازی مناسبی در اختیارتان قرار دهد و از طرفی امکان نصب آن در رک شبکه با اشغال کمترین فضای ممکن وجود داشته باشد، سرور HP DL360 Gen10 Standard SFF Server گزینه مناسبی است. سرورهای dl360 sff در شاسی‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند، بنابراین هنگام خرید باید به شماره سریال آن‌ها دقت کنید.

این سرورها به لحاظ ویژگی‌های سخت‌افزاری که ارائه می‌کنند شبیه به یکدیگر هستند و تنها تفاوت‌های جزئی با یکدیگر دارند. تفاوت اصلی آن‌ها در نوع پردازنده نصب شده روی آن‌هاست که تعداد هسته‌های پردازشی مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

این سرورها توانایی پشتیبانی از هشت هارد دیسک SFF با رابط‌های SAS یا SATA را به همراه درایوهای NVMe دارند و بسته به نوع پردازنده‌ای که روی آن‌ها نصب می‌کنید، هسته‌های پردازشی برای محاسبات در اختیارتان قرار می‌دهند. با توجه به سرورهای معرفی شده، می‌توانید از طریق کلیک روی لینک سرور موردنظرتان، کانفیگ پیشنهادی سرور hp مناسب حسابداری را از کارشناسان مجرب فالنیک دریافت کنید.

6. سرور HPE ML30 G10

سرور HP ML30 G10 به دلیل قیمت مناسب، کارایی بالا و قابلیت ارتقا، انتخابی ایده‌آل برای امور حسابداری در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است. این سرور از پردازنده‌های قدرتمند Intel Xeon E پشتیبانی می‌کند که سرعت پردازش بالایی را برای وظایف حسابداری مانند محاسبات پیچیده، گزارش‌گیری و تحلیل داده‌ها ارائه می‌دهد.

همچنین، حافظه رم DDR4 با ظرفیت بالا و پورت‌های پرسرعت SATA و NVMe فضای ذخیره‌سازی سریع و قابل اعتمادی را برای اطلاعات مالی شما فراهم می‌کنند.

از دیگر مزایای این سرور می‌توانیم به قابلیت RAID برای افزایش امنیت اطلاعات، ابزارهای مدیریتی پیشرفته HPE و پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های مختلف مانند Windows Server و Linux اشاره کنیم.

📌 موارد ویژگی‌های فنی این سرور حسابداری باید به موارد زیر اشاره کرد:

– طراحی چهار یونیتی
– پشتیبانی از پردازنده‌های Intel Xeon E که 2 تا ۶ عدد هسته
– پشتیبانی از پردازنده‌های Core i3 نسل ۸ و  Pentium G
– پشتیبانی از حافظه‌های HPE DDR4 Standard Memory UDIMM 2666MT/s
– ۴ اسلات افزونه برای انعطاف بیشتر
– حداکثر ظرفیت ذخیره سازی برابر با 72 ترابایت

🔸 برای دریافت مشاوره تخصصی و خرید این سرور مناسب حسابداری می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

در این راهنمای خرید سرور حسابداری تلاش کردیم بهترین سرورهای موجود را برای انجام امور مالی و حسابداری به شما معرفی کنیم. ظرفیت ذخیره سازی مناسب، حفظ امنیت اطلاعات و قدرت پردازشی بالا از مهم‌ترین مواردی هستند که هنگام خرید سرور مناسب حسابداری و نرم افزارهای مالی باید مدنظر داشته باشید.

خرید سرور فیزیکی با گارانتی طلایی دو ساله و بیمه حوادث
با خرید سرور فیزیکی از فالنیک ایران اچ پی می‌توانید از گارانتی طلایی دو ساله (شامل حمل و نصب رایگان در تهران، سرویس دوره‌ای رایگان و...) بهره‌مند شوید. علاوه بر این بیمه حوادث سرور در فالنیک نیز به مدت یک سال (با قابلیت تمدید) به شما تعلق می‌گیرد. ضمناً فالنیک ابزاری برای انتخاب قطعات و کانفیگ آنلاین سرور را برای متخصصان فراهم کرده و می‌توانید پیش فاکتور سروری با کانفیگ پیش‌فرض یا کانفیگ دلخواه خودتان را دریافت کنید. برای دریافت قیمت یا مشاوره تخصصی رایگان کلیک کنید.
قیمت سرور فیزیکیمشاوره تلفنی رایگان

4.9/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا