به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

اچ پی با بطری‌های بازیافتی کارتریج جوهرافشان تولید می‌کند

تولید کارتریج‌های پرینترهای جوهر افشان

شرکت اچ ‌پی در پی یک اقدام تحسین برانگیز، تصمیم گرفته است تا از بطری‌های مصرف شده برای تولید کارتریج‌های پرینترهای جوهر افشان استفاده کند.. این کار اچ پی علاوه بر کمک به محیط زیست و دوام بیشتر جوهر کارتریج‌ها، باعث می‌شود بچه‌های کار به مدرسه رفته و به تحصیل علم و دانش بپردازند.

بیشتر اخباری که در باره کارتریج پرینترهای جوهرافشان می‌خوانیم و می‌شنویم به نکات منفی آن اشاره می‌کند. وقتی بحث مقدار و حجم به میان می‌آید جوهر یکی از گران‌ترین مایعات است. پرینترها برای این‌که هد را سالم نگه دارند مقدار زیاد و نامشخصی از جوهر را هدر می‌دهند. علاوه بر این، خیلی قبل‌تر از این‌که جوهر تمام شود، پرینترها از کار می‌افتند.

مهندسان و متخصصان شرکت اچ ‌پی، موفق شدند کارتریج‌های دوست‌دار محیط زیست بسازند. حال برای این کار شرکت اچ ‌پی قرار است با شرکت Thread در شهر پیتسبورگ همکاری کند. این شرکت که عمده فعالیتش در زمینه ساخت محصولات جدید با  بطری‌های خالی است، قرار است بخشی از مسئولیت این کار را بر عهده بگیرد.

تولید کارتریج‌های پرینترهای جوهر افشان

این خبر که در رویداد Power Of Print که چندی پیش برگزار شد، معرفی گردید که علاوه بر کاهش تاثیر محیط بر روی پرینترهای جوهر افشان، باعث برآورده شدن اهداف جدید شرکت اچ پی، در خصوص مسئولیت‌پذیری‌های اجتماعی نیز می‌شود.

شرکت اچ ‌پی با Thread و دیگر شرکا برای کمک به هاییتی تلاش می‌کند تا تعداد بچه‌های کار کاهش پیدا کند.  به خصوص بچه‌هایی که در مناطق محروم و بی بضاعت در حال کار و فعالیت هستند.

آنها در تلاش هستند تا بچه‌های کار به مدرسه رفته و به فراگیری علم و دانش بپردازند. همچنین بزرگ‌سالانی که جایگزین نیروهای خردسال می‌شوند در دوره‌های آموزشی شرکت داده می‌شوند. علاوه بر این، مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی به همراه ایمنی از موارد دیگری است که به آن‌ها آموزش داده می‌شود.

از فایده‌های دیگر این ائتلاف، کمک به کارآفرینان محلی با سرمایه‌گذاری 150 هزار دلاری برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مردم هاییتی است.

خدمات شارژ کارتریج فالنیک
بهترین قیمت شارژ کارتریج را برای بهترین کیفیت آن بخواهید، 25 بار شارژ کارتریج در فالنیک معادل یک بار خرید کارتریج است. این کیفیت را مقایسه کنید.
خدمات شارژ کارتریج
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا