به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

اچ ‌پی، تکنولوژی پرینت بدون جوهر را با نام IonTouch رونمایی کرد

جوهر پرینترها بسیار با دوام هستند و از آنها می‌توان در موارد مختلف استفاده کرد، اما گاهی اوقات نه تنها دوام، باعث غیر اقتصادی بودن فعالیت می‌شود بلکه سبب کاهش کارایی نیز خواهد شد. همچنین صفحه نمایش‌های دیجیتالی E-Ink نیز گران قیمت بوده و گاهی اوقات بسیار سمی هستند.

حال به تازگی کمپانی اچ‌پی خبری منتشر کرده است که موفق به توسعه فناوری با نام «IonTouch» شده است که می‌تواند تکنولوژی جدیدی برای چاپ عرضه کند.

این فناوری دارای یک کاغد الکترونیکی نیمه دائم است که نیازی به مدارهای الکتریکی ندارد و می‌توان از آن در اجسامی با ضخامت کم مانند یک کارت اعتباری و یا کارت ویزیت استفاده کرد.

تکنولوژی پرینت بدون جوهر IonTouch

 همچنین این سیستم بدون نیاز به منبع انرژی، محتویات را درون خودش ذخیره می‌کند و می‌توان از طریق تجهیزات مخصوص، مطالب را از روی آن پاک کرد و دوباره نوشت.

از دیگر ویژگی‌های این فناوری باید به دارا بودن دارای یک نمایشگر 2.5 اینچی با رزولوشن 300 در 300 اشاره کرد که از آن می‌توان برای نمایش محتوای سیاه و سفید یا greyscale شانزده مرحله‌ای استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کمپانی اچ‌پی، در حال حاضر اطلاعات دیگری از فناوری IonTouch در اختیار کاربران نگذاشته است اما با همین اطلاعات کوچک هم می‌توان به عملکرد این تکنولوژی پی برد.

قیمت پرینتر با گارانتی معتبر
اگر می‌خواهید خرید پرینتر را از یک شرکت حرفه‌ای، معتبر و با سابقه انجام دهید تا ازکیفیت دستگاه و خدمات پس از فروش آن مطمئن باشید، روی کلمه قیمت پرینتر کلیک کنید یا برای ارتباط با کارشناسان ما و گرفتن قیمت چاپگر با 02154591907 تماس بگیرید. تا از خدمات مشاوره ما به رایگان استفاده کنید.
قیمت پرینترتماس تلفنی
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. چه ایده جالبی!
    امکانش هست هر زمان وارد ایران شد اطلاع رسانی کنید!؟

دکمه بازگشت به بالا