Search
Close this search box.

قیمت لپ تاپ hp با گارانتی 18 ماهه معتبر

قیمت لپ تاپ hp با توجه کیفیت بالای ساخت آن منصفانه و مقرون به صرفه است. فالنیک بهترین لپ تاپ های hp را با گارانتی 18 ماهه معتبر ارائه می‌کند. خرید لپ تاپ hp را می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق تماس با کارشناسان فالنیک و یا درخواست پیش فاکتور نهایی کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد خرید لپ تاپ hpمی‌توانید از طریق شماره 02154591930 با تیم فروش ما در ارتباط باشید.

نمایش 1–16 از 43 نتیجه

خرید لپ تاپ hp با مشاوره تخصصی رایگان

برای خرید لپ تاپ‌ hp با تنوع زیاد محصولات روبر هستید که انتخاب گزینه مناسب نیازمند زمان و اطلاعات کافی است. هر کدام از سری لپ تاپ های hp برای فعالیتی خاص طراحی شده‌اند و برای خرید باید اطلاعات کافی در خصوص کاربرد آن‌ها داشته باشید یا از مشاوره افراد با تجربه در این حوزه استفاده کنید.

خرید لپ تاپ hp با مشاوره تخصصی رایگان می‌تواند شما را از یک خرید خوب مطمئن کند. مشخص کردن انتظارات خود از قیمت لپ تاپ و همچنین تعیین بودجه نهایی دو مولفه اصلی قبل از خرید لپ تاپ hp هستند. با اعلام این دو مولفه به کارشناسان فنی فالنیک ضمن دریافت مشاوره رایگان، لپ تاپ hp مناسب خود را نیز خواهید یافت.

قیمت لپ تاپ hp به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت لپ تاپ hp به عوامل مختلفی وابسته است، یکی از این دلایل انتظارات کاری شما از لپ تاپ hp است. اینکه لپ تاپ hp برای چه هدفی تولید شده‌است، بر روی قیمت آن تأثیرگذار خواهد بود. قیمت لپ تاپ hp تولید شده برای گیمینگ با قیمت لپ تاپhp طراحی شده برای انجام امور اداری متفاوت است. برخی عوامل تأثیرگذار بر قیمت لپ تاپ hp عبارتند از:

سخت افزارهای به کار رفته در تولید لپ تاپ hp مانند پردازنده، کارت گرافیک، رم و هارد دیسک

  • کیفیت صفحه نمایش
  • استفاده از تکنولوژی touch screen در صفحه نمایش
  • جنس بدنه
  • نوع کاربری لپ تاپ hp
  • تکنولوژی‌های ساخت
  • بنابراین قیمت لپ تاپ hp core i3 که از پردازنده سری intel core i3 بهره می‌برد با قیمت لپ تاپ hp با پردازنده core i7 متفاوت است و در حقیقت نوع سخت افزار مهم‌ترین عامل تعیین کننده در قیمت لپ تاپ hp است.

    فروش لپ تاپ hp با بهترین قیمت

    فروش لپ تاپ hp در تمام دنیا با استقبال خوبی روبرو است و تقریبا هر کاربری با توجه به نیاز خود می‌تواند محصولی را از انواع لپ تاپ های hp انتخاب کند. فالنیک برای رفاه مشتریان خود فروش لپ تاپ hp را با بهترین قیمت و خدمات ویژه‌ای نظیر گارانتی 18 ماهه و مشاوره رایگان خرید لپ تاپ hp انجام می‌دهد.

    از آنجایی که لپ تاپ های hp تنوع زیادی دارند، فروش لپ تاپ hp در فالنیک در طیف گسترده قیمت صورت می‌گیرد و هر کاربر می‌تواند با توجه به نیازهای خود برای خرید لپ تاپ hp اقدام کند.

    لپ تاپ hp pavilion ؛ کارایی و انواع آن

    لپ تاپ hp pavilion بیشتر مناسب انجام کارهای دانشجویی بوده و دارای طراحی محکم و شیک است. از این لپ تاپ چند منظوره hp می‌توان برای انجام کارهای خانگی، اداری و دانشجویی بهره برد.

    لپ تاپ hp pavilion به عنوان یک لپ تاپ hp میان رده شناخته می‌شود که کارایی بالا را در کنار قیمت مناسب ارائه می‌دهد. قیمت لپ تاپ hp pavilion با توجه به توان پردازشی بالای آن، عمر طولانی باتری و کیفیت بالای ساخت کاملا مقرون به صرفه است و به همین دلیل مورد استقبال کاربران خانگی، دانشجویان و کارمندان قرار گرفته‌است. وزن این لپ تاپ های hp سبک بوده و تنوع خوبی دارند.

    به عنوان مثال خرید hp pavilion core i5 به دلیل داشتن پردازنده قدرتمند intel core i5 برای انجام کارهای نیمه حرفه‌ای مناسب بوده و خرید این لپ تاپ hp در کنار حافظه رم DDR4 و کارت گرافیک مجزا می‌تواند این لپ تاپ را به سیستمی ایده‌آل برای انجام کارهای گیمینگ و حرفه‌ای تبدیل کند.

    لپ تاپ hp omen چیست و برای چه کاری مناسب است؟

    خرید لپ تاپ hp omen برای گیمر‌های حرفه‌ای گزینه‌ای مناسب و ایده‌آل است. این سری لپ تاپ‌های hp قدرت پردازش بالایی داشته و کیفیت ساخت بدنه آن نیز منحصر به فرد و جذاب است. خرید لپ تاپ omen برای افرادی که به سیستم خنک کننده قوی نیاز دارند، می‌تواند مناسب باشد. زیرا این لپ تاپ hp دارای پردازنده‌های قوی بوده و برای کاهش دما و داشتن عملکرد بهینه به خنک کننده‌هایی با قدرت بالاتر نیاز دارد.

    معمولاً لپ تاپ hp omen برای اجرای جدیدترین نسخه ویندوز 11 به آخرین پردازنده‌های Intel Core i7, i9 مجهز شده‌ است. البته برای کاهش هزینه‌های تولید و فروش لپ تاپ hp، این کمپانی از پردازنده‌های Core i5 نیز در برخی مدل ها از لپ تاپ omen استفاده کرده است. با وجود این پردازنده‌های قدرتمند اینتل فضای لازم برای اجرای جدیدترین بازی‌ها با توان بالا و همچنین اجرای برنامه‌های محاسباتی فراهم است.

    لپ تاپ hp omen برای افرادی که نیاز به سخت افزار قوی داشته و از سیستم خود انتظاراتی فراتر از یک سیستم معمولی دارند مناسب است. قیمت لپ تاپ hp سری omen با توجه به تعادل خوب بین عملکرد بالا، توانایی خنک کنندگی، طراحی و ظاهر شیک، قابلیت ارتقا مناسب و مقرون به صرفه است. لپ تاپ hp omen 16 و لپ تاپ hp omen 17 از بهترین مدل‌های این سری هستند.

    لپ تاپ hp spectre چیست و برای چه کاری مناسب است؟

    لپ تاپ hp spectre یکی از انواع لپ تاپ hp رده بالا و از سری اولترابوک‌های اچ پی است. ارزش خرید لپ تاپ hp spectre به دلیل توان پردازشی فوق العاده، طراحی بدنه مقاوم و با کیفیت، عمر طولانی باتری، تاچ پد قوی و … بسیار بالاست.

    لپ تاپ hp spectre دارای طراحی نازک و سبک بوده و می‌توانید سطح جدیدی از عملکرد گرافیکی و مشاهده تصاویر واضح را با آن تجربه کنید. جنس بدنه لپ تاپ hp spectre معمولا از آلومینیوم ساخته شده‌است. لپ تاپ hp spectre به عنوان یکی از لپ تاپ های hp پرطرفدار کاربردهایی نظیر موارد زیر دارد:

  • انجام محاسبات پیچیده مهندسی
  • اجرای کد‌های برنامه نویسی
  • محاسبات منطقی و عددی با حجم بالا
  • طراحی‌های سبک گرافیکی
  • برای اطلاع از قیمت لپ تاپ hp spectre می توانید از طریق فروشگاه فالنیک محصول موردنظر خود را پیدا کرده و درخواست پیش فاکتور ثبت نمایید. کارشناسان فروش فالنیک از طریق تماس تلفنی نیز پاسخگوی شما هستند.

    لپ تاپ hp Envy ؛ طراحی مدرن در کنار سخت افزار قوی

    لپ تاپ hp Envy از سری محصولات رده بالا و متعلق به خانواده اولترابوک‌های برند hp است که برای انجام کارهای سنگین به سخت افزارهای قدرتمند مجهز شده‌ است. اچ پی این سری از محصولات خود را به منظور ارائه جایگزین برای لپ تاپ های hp Spectre معرفی کرده‌است. قیمت لپ تاپ hp spectre برای بسیاری از کاربران بالا بوده در حالی که قیمت لپ تاپ hp Envy به دلیل تغییراتی که در نحوه تولید این لپ تاپ hp اعمال شده، مناسب و مقرون به صرفه است.

    خرید لپ تاپ hp envy شاید تمام مشخصات لپ تاپ hp Spectre را برای کاربران حرفه‌ای فراهم نکند اما تمام ویژگی‌های یک لپ تاپ رده بالا را ارائه می‌کند. مهم‌ترین موارد از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • سیستم خنک کننده قوی
  • صفحه نمایش باکیفیت
  • پشتیبانی از حافظه‌های قابل ارتقا
  • طراحی زیبا و شیک
  • تفاوت این دو سری از لپ تاپ hp تنها برای کاربران سطح بالا قابل لمس است و کاربران معمولی تفاوت چندانی را حس نخواهند کرد.همچنین تعداد درگاه اتصال لپ تاپ hp envy زیاد بوده و از ذخیره ساز‌های نسل جدید و پرسرعت NVMe SSD در طراحی آن‌ها استفاده شده‌است.

    لپ تاپ hp zbook چیست و برای چه کاری مناسب است؟

    خرید لپ تاپ hp zbook به افرادی که به دنبال یک ورک استیشن حرفه‌ای برای انجام کارهای سنگین گرافیکی هستند، توصیه می‌شود. لپ تاپ hp zbook به لپ تاپ های صنعتی hp معروف بوده و برای انجام فعالیت‌های زیر طراحی شده‎‌اند:

  • طراحی‌های صنعتی و پیشرفته
  • رندرینگ حرفه‌ای ویدئویی و گرافیکی
  • گیمینگ
  • فعالیت‌های رده بالا مدیریتی
  • انیمیشن سازی حرفه‌ای
  • فعالیت‌های دانشجویی و مهندسی پیچیده
  • با توجه به کیفیت بالای ساخت این محصول، قیمت لپ تاپ hp zbook بالاتر از سیستم‌های معمولی است. زدبوک‌های کمپانی اچ پی تنوع زیادی در مدل و طراحی‌ دارند و می‌توانند پاسخگوی نیازهای متفاوت کاربران باشند.

    لپ تاپ hp elitebook چیست و برای چه کاری مناسب است؟

    لپ تاپ hp elitebook از سری محصولات تولید شده برند hp برای سازمان‌های بزرگ و رده تجاری هستند. لپ تاپ های hp elitebook برای حفظ امنیت بالای اطلاعات طراحی شده‌اند و مقاومت بالایی در شرایط بد فیزیکی مانند رطوبت زیاد، گرمای بیش از حد و … از خود نشان می‌دهند. لپ تاپ hp مدل الیت بوک دارای صفحه کلید مقاوم در برابر نفوذ آب بوده و بدنه آن از جنس آلومینیوم ساخته شده‌است.

    قابلیت اطمینان و امنیت بالا در برابر حمله بد افزارها از خصوصیات بارز این سری از لپ تاپ های hp است. لپ تاپ hp Elitebook مدل دراگون فلای از جدیدترین محصولات این سری محسوب می‌شود که مجهز به پیشرفته‌ترین فناوری‌های امنیتی است. وزن این لپ تاپ hp بسیار سبک بوده و طول عمر باتری آن‌ نیز بالاست.

    خرید لپ تاپ hp elitebook به افرادی توصیه می‌شود که حفظ امنیت اطلاعات اولویت بالایی برای آن‌ها دارد. قیمت لپ تاپ hp elitebook براساس تعداد فناوری‌های پیشرفته به کار رفته در ساخت مدل‌های مختلف آن قابل تغییر است.

    لپ تاپ hp ProBook ؛ دوام و طول عمر بالا

    لپ تاپ hp ProBook به لپ تاپ های hp مقاوم و با طول عمر بالا شهرت دارند. لپ تاپ hp ProBook می‌توانند تا چند سال پاسخگوی نیازهای شما باشند. لپ تاپ سری hp ProBook در طی زمان تغییرات بسیار خوبی پیدا کرده‌ و با امکانات امنیتی بالا، طراحی زیباتر و همچنین تعداد پورت اتصال بیشتر به کاربران معرفی شده‌ است.

    این لپ تاپ hp می‌تواند گزینه مناسبی برای مدیران، کاربران اداری، مهندسان و به طور کلی مشاغل کوچک و متوسط باشد. لپ تاپ hp ProBook را می‌توان جایگزین مناسبی برای لپ تاپ های hp elitebook دانست که قیمت مناسب‌تری دارند.

    لپ تاپ های hp ProBook از کیفیت بالای ساخت بهره می‌برند و عملکرد خوبی از لحاظ سخت افزاری و طول عمر باتری به کاربران ارائه می‌کنند. شاید این لپ تاپ hp از لحاظ پردازنده آنچنان قوی نباشد اما مصرف انرژی پایینی داشته و صفحه نمایش، کیبورد و تاچ پد خوبی دارد.

    كروم بوك hp چیست؟

    کروم بوک hp یکی دیگر از لپ تاپ های برند hp است که با هدف انجام کارها با سرعت بالاتر تولید شده است. کروم بوک hp دارای سیستم عامل کروم (کروم OS) است که به صورت Open source در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با این قابلیت هر کاربر با توجه به نیاز خود می‌تواند کدهای این سیستم عامل را تغییر دهد.

    کروم بوک hp دارای باتری‌های قوی بوده که شارژدهی طولانی مدت را امکان پذیر می‌کنند. کروم بوک hp به دلیل داشتن قیمت مناسب و اجرای برنامه‌ها به صورت آنلاین مناسب دانشجویان و افرادی است که تمایل دارند کارهای خود در فضای ابری انجام دهند.

    خرید کروم بوک hp برای تمامی کاربران توصیه نمی‌شود و این محصول می‌تواند برای کاربرانی مناسب باشد که به دنبال ویژگی‌های زیر هستند:

  • قیمت مناسب
  • امنیت بالا
  • رابط کاربری ساده و کارایی منعطف
  • فقط انجام کارهای روزمره مانند چک کردن ایمیل، مرور صفحات وب
  • به روز رسانی خودکار برنامه‌ها و سیستم عامل
  • عدم نیاز به حافظه قدرتمند
  • راه اندازی سریع سیستم
  • برقراری ارتباط بین چند کروم بوک با استفاده از فضای ابری
  • قیمت لپ تاپ hp + خرید با بهترین قیمت از فروشگاه فالنیک

    فروشگاه فالنیک مجموعه بزرگ و متنوعی از لپ تاپ های hp را گردآوری کرده است تا هر کاربر با توجه به سلیقه و نیازهای خود لپ تاپ hp مورد نظرتان را انتخاب کند. با خرید لپ تاپ hp از فروشگاه فالنیک علاوه بر مشاوره تخصصی رایگان، گارانتی 18 ماهه معتبر نیز دریافت خواهید کرد. برای اطلاع از قیمت لپ تاپ hp بهترین راه ثبت درخواست پیش فاکتور و یا تماس با تیم فروش ما به شماره 02154591930 است.

تماس با کارشناس

درخواست تعمیر لپ تاپ را در کادر زیر ثبت کنید.

تعمیرکار لپ تاپ فالنیک آماده ارائه خدمات به شماست

برای دريافت مشاوره فرم زير را پر کنید.

Contact us

Falnic (Iran HP) provides the most complete portfolio of HP products in Iran
Contact the Falnic Team (Iran-HP) to contact the following locations.

Phone Number :+98218363 extension 180

You can also enter your name and mobile number in the box below so our experts will contact you as soon as possible.

همچنین میتوانید در صورت تمایل نام و تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد کنید
تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

همچنین میتوانید در صورت تمایل نام و تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد کنید
تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

همچنین میتوانید در صورت تمایل نام و تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد کنید
تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

✅ تاییدیه پیش فاکتور

درخواست پیش فاکتور برای لپ تاپ 14 اینچی اچ پی Spectre x360 14-ea1000 Convertible به تعداد 1 عدد