به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

اچ پی واحد پرینتر سامسونگ را به طور رسمی خرید

چندی پیش خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر تصمیم اچ پی به خریداری واحد پرینتر شرکت سامسونگ. حال این خبر به طور رسمی اعلام شد و این کمپانی موفق به خرید کسب و کار پرینترهای سامسونگ شد.

این قرار داد به ارزش 1.05 میلیارد دلار، سبد محصولات HP در بازار 55 میلیارد دلاری پرینترهای چندکاره را متنوع تر کرده و بیش از 6500 پتنت سامسونگ در حوزه صنعت چاپ و 1300 نفر از پژوهشگران و مهندسان کمپانی کره‌ای را در اختیار اچ پی قرار داده است. از طرف دیگر سامسونگ نیز متعهد شده از طریق بازار سهام، بین 100 تا 300 میلیون دلار در HP سرمایه گذاری کند.

خریدن واحد پرینتر سامسونگ توسط اچ پی

دایان وایسلر، مدیر عامل شرکت اچ پی، از خرید واحد پرینترهای سامسونگ ابراز خرسندی کرده و اظهار کرده است که:

تجهیزات و نیروی انسانی جدید با پتانسیل های موجود کمپانی فرصت های مناسبی را برای دستیابی به بازارهای جدید ایجاد کرده و به تصاحب و حفظ جایگاه رهبری بازار طی 30 سال آینده کمک خواهد کرد.

لازم به ذکر است که کمپانی HP در نظر دارد در حوزه پرینترهای سه بعدی نیز فعالیت کرده و بیش از رقبا، جای پای خود را محکم کند.

منبع: دیجیاتو

 

تعمیرات انواع پرینتر و ماشین های اداری در فالنیک
در صورتی که شما هم به مشکل روشن نشدن پرینتر اچ پی برخورد کردید، با ما در تماس باشید. کارشناسان متخصص ما با تجهیزات پیشرفته مرکز خدمات فالنیک، آماده پذیرش دستگاه‌های شما هستند.
خدمات تعمیر پرینتر
5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا