به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

جدیدترین نسخه لپ تاپ HP Spectre x۳۶۰۱۳ رونمایی شد

کمپانی اچ پی به تازگی از جدیدترین نسخه از لپ‌ تاپ اسپکتر 13 x360 که در حال حاضر جزو یکی از محبوب‌ترین‌ها شناخته می‌شود، رونمایی کرده است که با پشتیبانی از نسل هشتم پردازنده‌‌های اینتل، یکی از کاربرپسندترین لپ‌ تاپ‌ها خواهد بود.

این نسخه از لپ‌ تاپ اسپکتر x360 دارای پیکربندی‌های مختلفی است که قدرتمندترین آن از نسل هشتم پردازنده‎های Core i7 اینتل، مدل 8550U با فرکانس پردازشی پایه ۱.۸ گیگاهرتز و قابلیت اورکلاک تا ۴ گیگاهرتز بهره می‎برد که می‌توان آن را تا 16 گیگابایت رم با مدل LPDDR3 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD ارتقا داد.

گفتنیست که نسخه پایین‌تر و ارزان قیمت این لپ‌ تاپ از پردازنده Core i5 پشتیبانی می‌کند.

لپ تاپ HP Spectre x۳۶۰۱۳

از دیگر ویژگی‌های HP Spactre x360 می‌توان به صفحه نمایش 13.3 اینجی با رزولوشن 3840*2160 پیکسل اشاره کرد که صفحه نمایش آن از پنل IPS بهره می‌برد. گفتنیست که مدل دیگر این لپ‌ تاپ به نمایشگر فول اچ‎دی مجهز شده که مجهز به قابلیت Sure View است. به کمک این قابلیت افرادی که در پشت سر یا کنار کاربر قرار دارند، نمی‎توانند محتوای نمایش داده‌شده در دستگاه را مشاهده کنند و امنیت بیشتری برای کاربر به ارمغان می‎آورد.

همچنین این لپ‌ تاپ از یک پورت USB 3.1 و دو پورت تاندربولت USB C و یک درگاه ورودی کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

لپ تاپ HP Spectre x۳۶۰۱۳

اچ ‎پی یک حسگر اثر انگشت نیز در قسمت راست دستگاه تعبیه کرده است که به گفته این شرکت، در تمامی حالات استفاده از لپ‌ تاپ به‌راحتی قابل دسترسی خواهد بود. وبکم دستگاه نیز از ماژول ترو ویژن اچ‎ پی به همراه حسگر مادون قرمز بهره می‎برد و به همراه دو میکروفون داخلی می‎تواند از قابلیت تشخیص چهره ویندوز هلو پشتیبانی کند. همچنین این لپ‌ تاپ حدود 16 ساعت شارژ را در خود ذخیره می‌کند.

تغییرات دیگری که در این دستگاه دیده می‌شود سیستم انتقال حرارت آن است که در مدل جدید خروجی هوا از کنار دستگاه به قسمت لولاها منتقل شده است تا هوای گرم خارج‌شده به دست کاربران برخورد نکند.

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید این سری از لپ تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند.
مشاوره و خرید لپ تاپ
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا