Search
Close this search box.

سرور HP ML350 G10 Server

HPE ProLiant ML350 Gen10 Server
کد کالا : 16041318
18 ماه گارانتی ایران اچ پی

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

توضیحات

توضیحات سرور اچ پی hp ml350 g10

سرور ml350 g10 از سرورهای دو پردازنده‌ای و ایستاده است که کارایی، ارتقاپذیری و قابلیت اطمینان بسیار بالایی دارد و این ویژگی‌ها باعث می‌شود برای SMBهای در حال رشد، دفاتر راه دور در کسب‌وکارهای بزرگ و دیتاسنترهای انترپرایزی مناسب باشد. این سرور برای انواع حجم کاری و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و شعبات سازمان‌ها و دیتاسنترها مناسب است. با هزینه مناسبی این سرور را تهیه کنید و از ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد سرورهای اچ پی بهره‌مند شوید. برای اطلاع از قیمت سرور کافی‌ست روی لینک کلیک کنید.

کیس سرور ml350 g10 که قابل نصب در رک هم هست، بازطراحی و کوچک‌تر شده و با ارائه امکانات ارتقاپذیری می‌تواند انعطاف لازم برای رشد کسب‌وکار شما را فراهم کند. از ۱۲Gb/s SAS، NVMe SSD و ۴ کارت شبکه تعبیه شده یک گیگابیتی و بسیاری ویژگی‌های محاسباتی و گرافیکی، پشتیبانی می‌کند. برای اطلاع از قیمت سرور hp می توانید روی لینک کلیک کنید.

سروری قدرتمند برای دفاتر راه دور و SMB؛ سرور HPE ProLiant ML350 Gen10 سروری ایستاده و دوپردازنده‌ای است که کارایی، ارتقاپذیری و قابلیت اطمینان بسیار بالایی دارد و این ویژگی‌ها باعث می‌شود برای SMBهای در حال رشد، دفاتر راه دور در کسب‌وکارهای بزرگ و دیتاسنترهای انترپرایزی مناسب باشد.

سرور HPE ProLiant ML350 Gen10 از پردازنده‌های جدید اینتل با نام Intel Xeon Scalable پشتیبانی می‌کند. همچنین حافظه‌هایی که در این سرور اچ پی استفاده می‌شود، حافظه‌های سرورهای نسل ۱۰ است که از سرعت ۲۶۶۶ مگاهرتز و با ظرفیت ۳ ترابایت پشتیبانی می‌کند. پس در واقع نسبت به حافظه‌های نسل قبلی که از سرعت ۲۴۰۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کرد، ۱۱ درصد سریع‌تر هستند.

کیس این سرور اچ پی که قابل نصب در رک هم هست، بازطراحی و کوچک‌تر شده و با ارائه امکانات ارتقاپذیری می‌تواند انعطاف لازم برای رشد کسب‌وکار شما را فراهم کند. از ۱۲Gb/s SAS، NVMe SSD و ۴ کارت شبکه تعبیه شده یک گیگابیتی و بسیاری ویژگی‌های محاسباتی و گرافیکی، پشتیبانی می‌کند.

همچنین سرور HPE ProLiant ML350 Gen10 با پشتیبانی از HPE Pointnext و پیاده‌سازی آسان، امکان انتقال به کسب‌وکار دیجیتالی با چابکی بیشتر و با همه محدودیت‌های موجود در بودجه IT را فراهم می‌کند.

ویژگی‌های کلی سرور hp ml350 g10

    • رم های پرسرعت پردازنده های اینتل نسل اول و دوم Xeon Scalable با 4 تا 28 هسته، 11 تا 38.5 مگابایت کش و حداکثر فرکانس 3.9 گیگاهرتز
    • رم های پرسرعت DDR4 از نوع RDIMM و RDIMM با سرعت 2933 MT/s و ظرفیت 3 ترابایت با LRDIMM و 1.5 ترابایت با RDIMM و پشتیبانی از ECC
    • ذخیره سازی داخلی با انواع هاردها با انواع ظرفیت ذخیره سازی
    • تعداد 8 اسلات PCIe برای افزایش I/O، ذخیره سازی بیشتر، کارت گرافیک و کارت شبکه و کنترلر اضافه
    • کارت شبکه چهار پورتی با پهنای باند 1 گیگابیتی (HPE embedded 1Gb 2-port 332i) و امکان افزودن کارت شبکه با پهنای باند 1 و 10 و 25 گیگابیت
    • پشتیبانی از انواع کارت گرافیک NVIDIA Quadro
    • پشتیبانی از اسلات‌های m2 SSD
    • پشتیبانی از حداکثر 3 فن در حالت Non Redundant(دو فن در قسمت جلو و یکی در قسمت مرکزی)

    ویژگی‌های جدید

    • پشتیبانی از پردازنده‌های جدید Intel Xeon Scalable – Full Stack
    • پشتیبانی از تکنولوژی نوآورانه Intelligent System Tuning یا IST
    • پشتیبانی از حافظه‌های DDR4 از نوع LRDIMM و RDIMM با سرعت ۲۶۰۰ MT/s و ظرفیت ۸، ۱۶، ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با ظرفیت ۳ ترابایت
    • تامین امنیت در سرورهای نسل ۱۰ اچ پی با تکنولوژی Silicon Root of Trust و ویژگی‌های استاندارد کیس
    • بازطراحی و ارائه کیسی کوچک‌تر با قابلیت پشتیبانی از چند Drive Cage با هدف تامین ارتقاپذیری که شامل ۸ عدد SFF Express Bay است تا بتواند از NVMe SSD ها پشتیبانی کند.
    • پشتیبانی از هارد درایوهای جدید ۱۲TB SAS / SATA LFF HDD
    • پشتیبانی از ماژول‌های کارت گرافیک برای اپلیکیشن‌های Graphic-intensive مانند زیرساخت دسکتاپ مجازی (VDI) و یادگیری ماشین.
    • پشتیبانی از NVidia Quadro P4000 GPU
    • ارائه یک سرور کاملا عملیاتی با نرم‌ افزار ClearOS که نه تنها هزینه اضافی برای شما ندارد بلکه بسیار مناسب شماست. از راهکارهای متنوع، شامل Azure، Docker و ClearOS در کنار سیستم‌عامل‌های سنتی پشتیبانی می‌کند.
    • ارایه راهکارهای جدید SMB Solution SKU

    پردازنده

    سرور HPE ProLiant ML350 Gen10 از حداکثر دو پردازنده Intel Xeon Scalable پشتیبانی می‌کند که به ترتیب با پردازنده‌های سری برونز، ۴ هسته و با پردازنده‌های سری پلاتینوم، ۲۸ هسته را فراهم می‌کند که کارایی بی‌نظیری را ارایه می‌دهد. استفاده از این پردازنده‌ها، باعث افزایش ۷۱ درصدی در کارایی و افزایش ۲۷ درصدی در تعداد هسته‌ها (۲۸cores/22 cores= 1.27 = 27%) نسبت به پردازنده‌های سرورهای نسل ۹ می‌شود.

    حافظه

    با پشتیبانی از ۲۴ اسلات حافظه می‌تواند از HPE DDR4 SmartMemory با سرعت ۲۶۰۰ MT/s پشتیبانی کند و در عین حال از Downtime و Data Loss جلوگیری می‌شود چرا که در سرورهای نسل ۱۰ اچ پی از تکنولوژی Fast Fault Tolerance استفاده می‌شود یعنی در صورت بروز خطا می‌تواند به کار خود ادامه دهد. همچنین بهبود کارایی در محیط کاری و صرفه‌جویی در مصرف برق از ویژگی‌های دیگر این سرور اچ پی است.

    انواع حافظه‌ای که این سرورها پشتیبانی می‌کنند عبارتند از ماژول‌های (Registerder (RDIMM و (Load-Reduced (LRDIMM. توجه داشته باشید که ترکیب انواع مختلف حافظه قابل پشتیبانی نیست. ماژول‌های HPE SmartMemory، تست شده و باکیفیت هستند و بالاترین سطح کارایی و پهنای باند را فراهم می‌کنند.

    سرورهای HPE ML350 G10 با پشتیبانی از ۲۴ ماژول ۱۲۸GB LRDIMM می‌تواند ۳ ترابایت، حافظه را فراهم کند که این مقدار با حافظه‌های ۶۴ گیگابایتی به نصف تقلیل می‌یابد. ماژول‌های ۱۶ تا ۶۴ گیگابایتی نیز وجود دارند. همچنین پشتیبانی از ۲۴ ماژول ۳۲GB RDIMM می‌تواند ۷۶۸ گیگابایت، حافظه را فراهم کند.

     

    انواع هارد درایو ها و ذخیره سازی در سرور ml350 g10

    سرور HPE ProLiant ML350 Gen10 حداکثر از ۲۴ هارد درایو SFF پشتیبانی می‌کند و اگر از SAS SSDهای ۷.۶۸ ترابایتی استفاده شود، حداکثر ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی در این سرور فراهم می‌شود که برابر با ۱۸۴.۳۲ ترابایت است.

    سرور HPE ProLiant ML350 Gen10 حداکثر از ۱۲ هارد درایو LFF پشتیبانی می‌کند و اگر از SAS یا SATAهای جدید ۱۲ ترابایتی استفاده شود، حداکثر ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی برابر با ۱۴۴ ترابایت فراهم می‌شود.

    این سرور نسل ۱۰ اچ پی همچنین از ۸ عدد NVMe با ظرفیت ۲ ترابایت پشتیبانی می‌کند ظرفیت ۱۶ ترابایت را فراهم می‌کند.

    سرور HPE ProLiant ML350 Gen10 می‌تواند گستره وسیعی از درایوها را پشتیبانی کند در نتیجه ارتقاپذیری و امنیت را در محیط‌های هیبریدی فراهم می‌کند، مثلا:

    • وقتی ۸، ۱۶ و ۲۴ عدد درایو SFF با ۸ درایو NVMe PCIe SSD ترکیب می‌شود.
    • درایو NVMe PVIe SSD، با ۲ ترابایتظرفیت، اکنون با ظرفیت ۴ ترابایت، ارائه می‌شود.
    • وقتی ۴ تا ۱۲ عدد درایو LFF از نوع هات‌پلاگ و غیر هات‌پلاگ را پشتیبانی می‌کند

    در شاسی LFF، امکان استفاده از 12 عدد درایو LFF وجود دارد. یعنی با 12 درایو 3.5 اینچی با انواع و ظرفیت‌های مختلف، ظرفیت‌های زیر را خواهیم داشت:

      • 144 ترابایت: با LFF از نوع SAS و یا SATA و هات پلاگ با ظرفیت 12 ترابایت؛
      • 48 ترابایت: با LFF از نوع SATA و نات هات پلاگ با ظرفیت 12 ترابایت؛
      • 46 ترابایت: با LFF از نوع SATA SSD و یا SAS SSD هات پلاگ با ظرفیت 3.84 ترابایت؛

    در شاسی SFF، امکان استفاده از 24 عدد درایو SFF وجود دارد. یعنی با 24 درایو 2.5 اینچی با انواع و ظرفیت‌های مختلف، ظرفیت‌های زیر را خواهیم داشت:

      • ظرفیت 48 ترابایت: با SFF از نوع SAS و یا SATA با ظرفیت 2 ترابایت؛
      • ظرفیت 184 ترابایت: با SFF از نوع SAS SSD با ظرفیت 7.68 ترابایت؛
      • ظرفیت 92 ترابایت: با SFF از نوع SATA SSD با ظرفیت 3.84 ترابایت؛

    همچنین سرور ml350 g10 با پشتیبانی از 8 عدد nvme pcie ssd برای شما 16 ترابایت nvme فراهم می‌کند.

    هنگام خرید سرور ml350 g10 به مشخصات فنی و نکاتی که گفتیم توجه کنید تا بتوانید به درستی انتخاب سرور مناسب خود را انجام دهید. پیکربندی و قیمت سرور hp ml350 g10 در فالنیک را بررسی کنید و از متخصصین فروش فالنیک با شماره 02154591915 مشاوره بگیرید.

    کنترلر

    در تمامی کیس‌ها، کنترلر نسل ۱۰ و تعبیه شده S100i Smart Array وجود دارد که از ۱۴ پورت SATA و Software RAID پشتیبانی می‌کنند. ادمین‌ها می‌توانند از کنترلرهای متنوعی که مخصوص پلت‌فرم نسل ۱۰ ارایه شده‌اند و از RAIDهای مختلف پشتیبانی می‌کنند، بهره‌مند شوند.

    کنترلر پیش‌فرض و تعبیه شده در این سرور مانند دیگر سرورهای نسل ۱۰ اچ پی، کنترلر HPE Dynamic Smart Array S100i است که از هارد درایوهای SATA با امکان پشتیبانی از Data، Boot و Media را فراهم می‌کند. این کنترلر نسل ۱۰ اچ پی، اغلبِ نیازهای شما را برآورده می‌کند چرا که  انعطاف پذیری لازم را با انتخاب کنترلرهایی با سرعت ۱۲ Gbps و امکان کار در هر دو حالت SAS و HBA فراهم می‌کند.

    کنترلرهایی که در سرور HPE ML350 G10 پشتیبانی می‌شود به صورت زیر است:

    1. HPE Smart Array S100i SR Gen10 SW RAID
    2. HPE Smart Array E208i-a SR Gen10 Controller
    3. HPE Smart Array E208i-p SR Gen10 Controller
    4. HPE Smart Array E208e-p SR Gen10 Controller
    5. HPE Smart Array P408i-a SR Gen10 Controller
    6. HPE Smart Array P408i-p SR Gen10 Controller
    7. HPE Smart Array P408e-p SR Gen10 Controller
    8. HPE Smart Array P816i-a SR Gen10 Controller

    نکته: Performance RAID Controllerها به باتری HPE Smart Storage Battery نیاز دارند که به صورت جداگانه فروخته می‌شود.

    اسلات‌های افزونه یا Expansionها

    این سرور اچ پی با پشتیبانی از ۴ کارت گرافیک، در اپلیکیشن‌های VDI و یادگیری ماشین، سرویس‌های اقتصادی، نظارت و امنیت، آموزش، تحقیقات علمی و تصویربرداری پزشکی، قابل استفاده است.

    با وجود ۸ اسلات افزونه PCIe و ۶ پورت USB، قابلیت تبدیل به سرور رک‌مونت ۵ یونیته و تنوع در منبع تغذیه، ظرفیت ارتقاپذیری بالایی را فراهم می‌کند.

    کارت شبکه

    با پشتیبانی از کارت شبکه‌های Embedded 4x1GbE و امکان انتخاب HPE PCIe standup با سرعت‌های ۱GbE و ۱۰GbE و ۲۵GbE، در پهنای باند و فابریک شبکه انعطاف پذیری حاصل می‌شود که می‌توانید با نیازهای در حال تغییر کسب‌وکار خود همراه شده و رشد کنید.

    سرور HPE ProLiant ML350 Gen10

    نوآوری‌هایی در امنیت

    سرور HPE ProLiant ML350 Gen10 از جمله سرورهای اچ پی است که با استفاده از تکنولوژی Silicon Root of Trust می‌تواند امنیت در سطح سیلیکون و سطح Firmware را فراهم کند.

    میلیون‌ها خط کد فریمور قبل از بوت سیستم‌عامل اجرا می‌شود. Runtime Firmware Validation که بوسیله HPE iLO Advanced Premium Security Edition فعال می‌شود، این امکان را فراهم می‌کند که فریمور سرور هر ۲۴ ساعت یک بار، اعتبار فریمور اصلی سیستم را بررسی کند.

    Secure Recovery باعث می‌شود فریمور سرور بتواند در صورت تشخیص کدهای مشکوک به آخرین وضعیت بی‌عیب یا تنظیمات کارخانه برگردد.

    یکی دیگر از قابلیت‌های امنیتی که در این سرور اچ پی قابل استفاده است، ماژول TPM یا Trusted Platform Module است تا از دسترسی‌های غیرمجاز به سرور جلوگیری کند. وقتی درب سرور باز می‌شود هم اخطارهایی را ارسال می‌کند. همچنین لاگ‌های Intrusion Detection kit و هشدارهایی که هنگام باز شدن درب سرور به ادمین ارسال می‌شود همگی راهکارهای اچ پی در تامین امنیت سرورهای نسل ۱۰ است.

    مدیریت

    مدیریت در سرورهای نسل ۱۰ اچ پی با وجود چیپ مدیریتی HPE iLO 5 آپگرید شده است. iLO 5 دسترسی Out of Band به سرور را فراهم می‌کند و می‌توانید با استفاده از مرورگر استاندارد، از راه دور به سرور خود متصل شوید. iLO 5 قابلیت‌های جدیدی را ارایه داده و داشبورد را ساده کرده و وضعیت سیستم را به طور خلاصه نشان می‌دهد (وضعیت سیستم دایما در حال رفرش شدن است). این چیپ مدیریتی نقش اساسی در راه‌اندازی و بوت سرور دارد، همچنین Setup ساده، مانیتورینگ سلامت سیستم و بررسی وضعیت برق و حرارت را نیز فراهم می‌کند.

    HPE iLO استاندارد روی سیستم موجود است اما اگر بخواهید از ویژگی‌های مدیریتی بیشتری استفاده کنید، به راحتی می‌توانید آن را با خرید لایسنس آپگرید کنید. لایسنس‌های مختلفی که می‌توانید بر اساس نیازهای مدیریتی خود از آن استفاده کنید به صورت زیر است:

    1. HPE iLO Essentials
    2. HPE iLO Advanced
    3. HPE iLO Advanced Security Edition
    4. HPE iLO Scale Out

    همانند نسل‌های قبلی سرورهای اچ پی، در سرورهای نسل ۱۰ نیز HPE OneView همواره در کنار HPE iLO وجود دارد.

    نحوه قرارگیری سرور ML350 در رک

توضیحات تکمیلی

گروه ویژگی 1
پروتکل ارتباطی

SATA SAS NVME

گروه ویژگی 2
کارت شبکه

Network Controller Embedded 4-Port 1GbE HPE Ethernet 1Gb 4-port 369i Adapter

پردازنده
برند پردازنده

Intel

خانواده پردازنده

Intel Second Generation Xeon Scalable Processors; Intel First Generation Xeon Scalable Processors

حداکثر تعداد هسته سرور

56

حداقل تعداد هسته سرور

4

More
نوع محصول

Server Family

برند

HP

سری محصول

Proliant ML Tower

فرم فکتور

4 یونیت

توضیحات کاربری

مجازی سازی، پردازش های نیمه سنگین، نرم افزار های ترافیک بالا با تعداد کاربر زیاد پردازش های سنگین و دیتاسنتری با میزان حافظه زیاد چند سرویس IT یا مجازی سازی با تعداد کاربر متوسط

ابعاد

17.4 * 64.8 * 46.25 سانتی متر

وزن

حداقل 21 و حداکثر 42 کیلوگرم

نسل سرور

دهم

تعداد منبع تغذیه

2

حداکثر تعداد فن

6

تعداد اسلات «PCIe»

8

حداکثر ظرفیت حافظه

24

نوع حافظه جانبی

DDR4

سرعت حافظه جانبی

2933

اندازه هارد

SFF 2.5 اینچ یا LFF 3.5 اینچ

فرمت هارد دیسک

Hot plug

حداکثر تعداد هارد

12 عدد LFF یا 24 عدد SFF

تعداد هارد قابل نصب استاندارد

8 هارد SFF یا 4 هارد LFF

قابلیت پشتیبانی از m2

دارد

مدیریت دستگاه

HPE iLO 5

اقلام همراه

براساس شماره فنی متفاوت است.

گارانتی

بسته طلایی: 2 سال ضمانت فالنیک، 1 سال ضمانت پوشش حوادث، حمل و نصب سخت افزاري رايگان در تهران، جنرال سرويس رايگان 6 ماه پس از خريد در تهران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرور HP ML350 G10 Server”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 17 =

تماس با کارشناس

درخواست تعمیر لپ تاپ را در کادر زیر ثبت کنید.

تعمیرکار لپ تاپ فالنیک آماده ارائه خدمات به شماست

برای دريافت مشاوره فرم زير را پر کنید.

Contact us

Falnic (Iran HP) provides the most complete portfolio of HP products in Iran
Contact the Falnic Team (Iran-HP) to contact the following locations.

Phone Number :+98218363 extension 180

You can also enter your name and mobile number in the box below so our experts will contact you as soon as possible.

همچنین میتوانید در صورت تمایل نام و تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد کنید
تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

همچنین میتوانید در صورت تمایل نام و تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد کنید
تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

همچنین میتوانید در صورت تمایل نام و تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد کنید
تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

✅ تاییدیه پیش فاکتور

درخواست پیش فاکتور برای سرور HP ML350 G10 Server به تعداد 1 عدد