به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

اچ پی از دوربین Sprocket 2-in-1 با قابلیت چاپ فوری رونمایی کرد

یکی از لذت بخش‌ترین کارها ثبت و چاپ عکس در لحظه است که شرکت اچ پی برای علاقه‌مندان عکاسی، دوربینی به نام Sprocket 2-in-1 رونمایی کرده است که به راحتی می‌توان از طریق آن عکس‌های خود را با کیفیت عالی چاپ کرد.

البته گفتنیست که حدود یک سال پیش اچ پی از پرینتر جیبی خود با نام Sprocket رونمایی کرده بود که برای چاپ، به کاغذهای مخصوصی نیاز داشت که از ساخته‌های کمپانی اچ پی بود. حال این دوربین نیز از همان کاغذها برای چاپ عکس‌ها بهره می‌برد.

دوربین Sprocket 2-in-1 با قابلیت چاپ فوری

این دوربین جدید اچ پی، برای ذخیره تصاویر، از درگاه کارت حافظه Micro SD استفاده می‌کند که این ویژگی باعث شده تا بدون نیاز به تلفن هوشمند عکس‌های خود را به راحتی چاپ کنید.

این دوربین اچ پی Sprocket 2-in-1 نیز از قابلیت بلوتوث پشتیبانی می‌کند که می‌توان قبل از چاپ، آن را به گوشی یا کامپیوتر منتقل کرد و ویرایش کرد. البته همچنان از بلوتوث پشتیبانی کرده و می توان پیش از پرینت، تصاویر را به اسمارت فون ارسال و ویرایش نمود و سپس اقدام به چاپ کرد.

دوربین Sprocket 2-in-1 با قابلیت چاپ فوری

همچنین اچ پی، اپ ویرایش و چاپ عکس Sprocket خود را به منظور پشتیبانی از قابلیت‌های واقعیت افزوده به روزرسانی کرده است. به گفته اچ پی، این دوربین با قیمت 159 دلار به زودی وارد بازار خواهد شد.

منبع: Theverge

post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا