به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

سی و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی جیتکس برگزار شد

سی و هفتمین نمایشگاه بین المللی جیتکس چندی پیش از 16 تا 20 مهر ماه با حضور 4 هزار و 700 مشارکت‌کننده از ۱۰۰ کشور جهان در فضایی بیش از ۹۰ هزار مترمربع برگزار شد. گفتنیست که نماینده شرکت فالنیک (ایران اچ پی) نیز در این رویداد مهم فناوری حضور داشت.

نمایشگاه جیتکس یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌ها در زمینه کامپیوتر و آی‌سی‌تی در خاورمیانه است که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۱ میلادی به طور سالیانه در کشور امارات متحده عربی و در شهر دبی برگزار کرد.

در این نمایشگاه با حضور کمپانی‌های بزرگی چون اچ پی، اینتل و … خدمات و محصولات متنوعی در زمینه تکنولوژی‌های جدیدی چون: هوشمندسازی در شهرها و زندگی روزمره، علم رباتیک، هوش مصنوعی، رایانش ابری، چاپ سه بعدی و… ارائه می‌شود.

یکی از بهترین اتفاق‌هایی که در این رویداد بزرگ رخ داد، اختصاص دادن سالن بزرگی به استارت‌‌آپ ها با نام startup movement بود که 465 استارت‌آپ از 40 کشور دنیا در آن حضور داشتند که از بین آنها ۲۹ استارت‌آپ ایرانی در بخش startup movement نمایشگاه شرکت كردند که حضور ۱۲ استارت‌آپ با حمایت اتاق بازرگانی تهران، ۶ استارت‌آپ با حمایت اتاق بازرگانی اصفهان و ۱۰ استارت‌آپ با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای صورت گرفته و یک استارت‌آپ نیز به صورت مستقل حضور پیدا کرد.

گفتنیست از بین این 29 استارت‌آپ ایرانی، 4 استارت‌آپ موفق به راه‌یابی به مرحله نهایی این مسابقات شدند.

از دیگر رویدادهای این نمایشگاه می‌توان به حضور برخی از نمایندگان ایران از جمله رییس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس، دبیر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات فضای مجازی، رییس مرکز رسانه‌های دیجیتال و رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران اشاره کرد.

لازم به ذکر است که امسال برای اولین بار 4 شرکت از حوزه نشر دیجیتال با حمایت مرکز رسانه‌های دیجیتال در پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس حضور داشتند که با تجه به گفته رییس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد سال آینده تعداد آنها افزایش پیدا می‌کند.

در ادامه می‌توانید عکس‌هایی از غرفه‌های این نمایشگاه از جمله غرفه کمپانی اچ پی را ببینید:

سی و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی جیتکس

سی و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی جیتکس

 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا